Sida 1 av 5
|
|
---|---|
No comments needed eller vad säger ni? Länk | |
Påminner direkt om opiumsmugglaren Mitsuhirato i Tintin. Se bild. Länk |
|
Ser ut som en Mazda. | |
Hur nära tror vi produktionsbilen blir detta? Förväntade mig en 3 serie coupe, dvs en bil som i mångt och mycket liknar nya 3-serien men med lite andra veck på huven kanske. Självklart en coupétaklinje... | |
Formerna är ju mycket BMW. Det som är nytt och annorlunda är ju formen på njurarna. De upplevs på vissa bilder som groteska men på andra ser det ändå rätt ok ut. Jämfört med X7 och faceliftade 7serien har man ju här ändå lyckats hitta formen bättre med de enorma njurarna. Sen tycker jag det är synd att man tar bort knycken på bakrutorna. De gör de ju inte till en BMW men ändå en del identitet som jag annars gillar. | |
Tur att min budget för att köpa en ny BMW de kommande åren är satt till 0kr sedan ett tag tillbaka..... Niklas Fransosen |
|
Mäktig | |
Transocean |
Vill ha! |
Vallåkragänget gör snyggare bilar. Och då en Volvo. | |
Inte ens bilens mor kan tycka att det där är ett vackert tryne...Finns utrymme för ordentliga förbättringar för de företag vilka producerar "eftermarknadsdelar". | |
läckta bilder på den nya bilen. den stora grillen är nu ett faktum Länk | |
Hmm, försiktigt negativ till vad det ska bli av detta... | |
Jag tror den kommer bli riktigt trevlig! | |
Transocean |
Jag med! Blir nog en beställning när den går i produktion. Vill ha en i Candy Apple Red! Och vad gäller grillen så har Audi kört samma extremlinje sedan 2005 typ :-) |
Jag tror jag får byta sign off. Entusiasm falnar. **BMW-ägare i 40 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
Jag tror jag får byta sign off. Entusiasm falnar. **BMW-ägare i 40 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
Sådant trams som ytligheter och storaktig design premieras av kortsiktigheten i dagens bilsamhälle. Kärnvärden sedan ett 50-tal år är borta, det som byggt BMW till, vad det nu var en gång. Det är tur att det är upp till var och en att ha sin åsikt om allt. Det miljövänligaste är att behålla sin befintliga bil istället för att ta av naturens resurser för att bygga en ny säger jag som åker V12 emellanåt:)) Mvh Asken |
|
Länk läcker ut lite bilder på produktionsbilen | |
Nummerplåten mitt i njurarna? Ser inte klokt ut. /Erik |
|
Visst ser det konstigt ut, men det tyckte jag även när Audi introducerade sin single frame grill. Nu tycker jag den grillen ser konstig ut utan regplåt. | |
Som någon skrev på Bimmerpost - "Jesus christ". Man blir inte direkt sugen på att byta in sin nuvarande 4-serie. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.