Sida 4 av 4
|
|
---|---|
Gott och höra att du inte hade några problem med optimeringen. Din vän som bor i Uppsala, kan man få kontaktuppgifter till honom? Själv bor jag i Göteborg så man får ju planera lite om man ska åka upp till Uppsala. Angående budgeten så vill jag helst hålla mig under 400k. Men det är en större utmaning att hitta en bil som känns rätt för mig. Jag är ju lite petig och kräsen. Var och kollade på en bil i Uddevalla för några dagar sedan men den var inte i så bra skick som annonsbilderna visade. Optimerade du din 525D, och isf hur funkade det? Hur länge har du haft din 550D? |
|
Yes även 525an var optimerad även med den äkta jag till Antalya hade den ca 2 år men var för klen och inte lika rolig på autobahn😉 Visst kan du få hans uppgifter Skicka ett pm till mig Jag hade tur med min 550 den köpte jag i Solna med 1 års garanti samt bra rabatt då råka känna rätt folk där Under 400 säger du ? Vad har du för krav färg och utrustning? |
|
550d har jag haft sedan Juli och den är ännu inte optimerad men kommer att göra det till våren. | |
(Tror) att jag skickade ett PM till dig. Jag är ny här på forumet så jag vet inte hur allting funkar :/ Vill helst ha en vit, m sport (är original på alla 550D tror jag), svart läderinredning, sv-såld, under 10k mil. Gärna från ett företag som kan erbjuda 1-2 års garanti. Gärna en bil som är väl omhändertagen - så som jag brukar ta hand om mina bilar :) |
|
Hej kör min andra 535xd nu å måste säga att den är hyfsa grym körde en 550 inte så stor skillnad förutom 7000 i försäkring. Och 10 papp har jag ju 400hk som ä lite piggare än en 550. | |
Jag har erfarenhet av båda faktiskt, förstår att du inte kände så stor skillnad men det är det. m550d maskerar kraften så bra och mycket mer vrid. Min vän köpte min gamla 535d som var optimerad ca 370hk ändå åkte han på spö av min m550d som var org sen när jag optimerade den fick jag nästan 420hk då vart det skjut skillnad. ledsen men 535d vs m550d kan inte riktigt jämföras. Åkte genom europa med optimerad M550d vilken upplevelse. |
|
Gamla 550d med trippelturbo( N57S ) hade ju en del bekymmer.. Förmodligen löst på B57D30S0 ? (ser ILLA ut om 550 & 750 fick liknande problem)... som N57S hade... OCH JA,3L dieslarna fixar Kasselbackarna MYCKET BÄTTRE än N47 & B47. Underskatta inte deplacement= Gött grundvridmoment... | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.