|
|
---|---|
Jag har musik på ett USB-minne. Dock har jag på detta minne raderat dåligt rippade MP3-filer och rippat om dem. Dvs bytt ut dåliga filer mot korrekta. Problemet är att bilen någonstans lagrar MP3-taggarna för musiken och ända hittar på USB-stickan den dåliga versionen av låten fast den är "raderad". Nåja, inte överskriven på stickan. Hela raderade filen ligger ju där och skvalpar utan att tillhöra någon mapp. Notera att jag har inte någon hårddisk eftersom jag bara har HiFi-ljudsystemet. Jag vill ju ha samma riktiga MP3-tag på den korrekta filen som den dåliga filen hade. Det är ju taggarna som visas i displayen och som används då man gör sökningar. Frågan är: Hur får jag bilen att glömma alla taggar den har läst in tidigare så jag kan börja om från scratch med mitt USB-minne? Vänligen Näckrosen. I rather go ponding | |
Jag fick bilen att ta till sig den korrekta filen efter att jag ändrade taggen för album. Så nu har jag i bilen två ”lika” låtar. En som ligger i en mapp på stickan och en ”raderad”. Bägge går att lyssna på och den ”raderade” låter inte bra. Vänligen Näckrosen I rather go ponding |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.