|
|
---|---|
Hej, Tänkte motoroptimera min F31 328i och har kikat på TMC, BSR, SMO, Tuning Chip, ProMotech, VTECH etc. Är det någon som har erfarenhet (bra/dålig) av dessa företag? Mvh | |
Lämnade in min tidigare F31 328 - 2013 hos Tuningchip och var mer än nöjd. Stor skillnad mot original. |
|
Tänkte lämna in min hos BSR i nästa vecka. Verkar seriösa tycker jag i och med att de faktiskt har fysiska projektbilar + utvecklar mjukvaran på kontoret i Småland. Länk /M Mina bilar: Länk |
|
BSR är mycket bra! Trimmade min bil i tisdags och den går otroligt bra! BSR har gjort mjukvara till köningsegg, så dem vet nog vad dem gör. |
|
Som sagts tidigare i tusen trådar, SMO eller Vtech. Bsr hade aldrig fått röra min bil, sök lite så fårstår ni varför(haft två identiska bilar med olika programvaror) |
|
Det blev TMC, so far so good! |
|
Någon som har erfarenheter av Tuning Chip? Dem har kampanj denna helgen på Den Elmia bilmässan. Känns lite för bra att dem plockar ut så mycket i vrid mot andra aktörer. Många ger 650nm och deras ger 725nm på en 330d 258 hk. Är dem pålitliga? | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.