Sida 3 av 3
|
|
---|---|
Hej, Har problemet du beskriver. Skicka gärna en beskrivning till janne993@gmail.com Mvh Janne |
|
Skickat nu! Det skulle va intressant om fler som fått instruktionen och genomfört operationen vill dela med sig av sina erfarenheter. Själv fungerar min styrning utmärkt efter över 3 års körning och ca 3000 mil, sedan jag gjorde ingreppet. |
|
Populärt och outtömligt behov av kunskap i detta ämne... :) Tacksam för beskrivning till: bjorn@haggqvist.eu |
|
Länk Där finns nog lite info.... :) /Kent |
|
Lever denna tråd? Jag behöver fixa min z4. Kan någon i tråden skicka förklaring och bilder till joachim_backstrom(at)hotmail.com så vore jag tacksam. Mvh Joachim | |
![]() 13.097 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Ni som fått beskrivningen emailad - skicka ett PM (PowerPost) till mig så kan jag fixa att den hamnar på en websida lätt tillgänglig för alla närsomhelst (gapfiller tills den blir ett Mektips här på forumet). |
@LGW67 : Du har fått svar i PowerPost'en :-) |
Hej LGW67 Jag är ägare till en Z4 med detta problem. Det började förra sommaren och har blivit värre i år. Kan du maila mig beskrivningen så får jag prova detta. Känns som en bra lösning mot att byta ut enheten. Tack på förhand. mickrosvedberg@gmail.com |
|
@LGW67 : Emaila över beskrivningen till mig (såsom vi diskuterat över PowerPost'en) så lägger jag upp det så det blir enkelt tillgängligt för alla! |
Som utlovat så har jag vispat ihop infon som Lars-Gunnar har till ett PDF-dokument (inklusive den inledande förklarande texten som brukar bifogas i emailet): Länk Hoppas detta gör infon lite lättillgängligare (men om ni vill ha originalfilerna eller annan info så kan ni nog säkert bara kontakta Lars-Gunnar så ordnar det sig). |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.