AUTOPOWER » FORUM
[ Ny användare ] [ Ändra användare ] [ Hjälp ]
Sök inlägg ] [ Alla ] [ 100 mest visade ] [ Hetaste 100 ] [ Senaste 100 ]
[ AutoPower ] [ Forum ] [ 7-Serien ]

Knappt någon värme genom friskluftkanalerna, e32 750 -88

Visad 254 gånger
Besvara
AutoPower Forum Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Inlagd av Fråga
Antal inlägg545st
Postad/Inlagd2018-04-30 14:48
Anmäl hela inlägget/tråden till moderatorAnmäl inlägget
Äger följande bilarÄger följande bilar:
750ial -88
Måste höra om någon vet hur friskluftkanalerna i gamla 750:n ska fungera! Tycker inte de fungerar som jag förväntar mig, men med BMW vet man ju aldrig. De går ju alltid sin egen väg! BMW följer ju inte utvecklingen, utan leder den!

Så när jag vrider båda temp-rattarna på max värme, samt trycker in båda knapparna till vänster om Auto (pil mot fötter och ansikte) och vrider på fläkten på max hastighet, då kommer det bara varm luft i kanalerna vid vindrutan samt vid gallret i mitten där LED-lampan till larmet sitter! MEN det kommer ingen varmluft i utblåset till baksätet. Där blåser det fortfarande kall luft!

Vrider jag värmen på minimum värme (max kalluft), då kommer det däremot kall luft i alla kanaler!

Ska det vare så här? Jag tycker logiken säger att både varm och kall luft borde komma ur alla kanaler vilket som!

"Nöden är uppfinningarnas moder."           IP: ...[112.181]
Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Besvara

Viktigt: Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.

Användarnamn:
Lösenord: Kom ihåg lösenordet.    Glömt bort lösenordet?

Inkludera min användarsignatur

Regler för forumet

© 1997 - 2019 AutoPower.se

PowerBörsen
Senaste 5 BMW

BMW 335 Diesel  -08
Pris: 79.000:-

BMW 540ia  -95
Pris: 59.000:-

BMW M3  -95
Pris: 100.000:-

BMW 330 ci  -02