AUTOPOWER » FORUM
[ Ny användare ] [ Ändra användare ] [ Hjälp ]
Sök inlägg ] [ Alla ] [ 100 mest visade ] [ Hetaste 100 ] [ Senaste 100 ]
[ AutoPower ] [ Forum ] [ Import ]

Import och registrering av X1 16d e84

Visad 610 gånger
Besvara
AutoPower Forum Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Inlagd av Fråga
Antal inlägg1.454st
Postad/Inlagd2017-10-03 19:50
Anmäl hela inlägget/tråden till moderatorAnmäl inlägget
Äger följande bilarÄger följande bilar:
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Hej. Kanske dum fråga men det bör väl inte vara några bekymmer att regga en x1 16d e84 2014-15 modell från tyskland sålänge CoC intyg, brief mm. är i ordning. Kikar på ny pendlarbil åt sambon och 16d verkar det drälla av hos tyska aukt. Bmw handlare. Det räcker gott o väl för henne att åka 5 mil om dagen. Givetvis kikar jag även på 18d också men 16d finns det fler av.
Tack på förhand Mvh Zoltan           IP: ...[36.94.6]
Antal inlägg489 st
Postad/Inlagd2017-10-03 23:30
Anmäl svaretAnmäl svaret
Inga problem alls! EU godkända bilar sedan länge för alla märken om i te bilarna är ombyggda!           IP: ...[.89.174]
Antal inlägg1.454 st
Postad/Inlagd2017-10-04 13:50
Anmäl svaretAnmäl svaret
Äger följande bilarÄger följande bilar:
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Tackar det var det jag trodde men man blir lite nojig när 16d finns knappt här. Jag har imponerat sedan början av 2000 talet men mest vanligare modeller. Tack för svaret           IP: ...[36.94.6]
Antal inlägg1.454 st
Postad/Inlagd2017-10-04 15:21
Anmäl svaretAnmäl svaret
Äger följande bilarÄger följande bilar:
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Tackar det var det jag trodde men man blir lite nojig när 16d finns knappt här. Jag har imponerat sedan början av 2000 talet men mest vanligare modeller. Tack för svaret           IP: ...[36.94.6]
Antal inlägg1.454 st
Postad/Inlagd2017-10-09 09:27
Anmäl svaretAnmäl svaret
Äger följande bilarÄger följande bilar:
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Då stannar man kvar I N47 träsket ett tag till :) Det blev en X1 18d SDrive tillv. 05/2015 med ca. 1000mil I databoxarna

Helt OK bil faktiskt. En sak slog mig: det är betydligt färre BMW lackkulörer på beg.- marknaden nu jämfört med 90 talet, det mesta är vitt, svart eller grått. Saknar de gamla ljusblåmet, grönmet och vissa mörkblåmet även om dessa finns även nu till viss mån.

Men valet föll på en Mineralgrau - påminner lite om gamla delfingråmet. Ett tips till alla som funderar på att importera Diesel är att det går att pruta rätt bra eftersom diesel är mindre attraktivt numera I DE pga. utsläpp, propaganda, skatter mm.

Ang. N47 även om det finns tekniska missar I konstruktionen så tror jag att man kan I alla fall förlänga livet rejält på kedjorna genom att byta olja var 1000:e mil. Har gjort det på min 318d - 12/2008 från ca. 9000 mil och upp och nu har den tickat over till 23k och den är lika tyst som vid inköp           IP: ...[36.94.6]
Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Besvara

Viktigt: Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.

Användarnamn:
Lösenord: Kom ihåg lösenordet.    Glömt bort lösenordet?

Inkludera min användarsignatur



Regler för forumet

 



© 1997 - 2020 AutoPower.se







PowerBörsen
Senaste 5 BMW

BMW 2002  -70
Pris: 85.000:-

BMW 318ti  -03
Pris: 37.000:-

BMW 730 d  -17
Pris: 469.000:-

BMW 320  -94
Pris: 30.000:-

BMW 750i  -91
Pris: 85.000:-
Gå till PowerBörsen Gå till PowerBörsen