AUTOPOWER » FORUM
[ Ny användare ] [ Ändra användare ] [ Hjälp ]
Sök inlägg ] [ Alla ] [ 100 mest visade ] [ Hetaste 100 ] [ Senaste 100 ]
[ AutoPower ] [ Forum ] [ 7-Serien ]

750 E38 på Powerbörsen; någon som fått svar?

Visad 1.087 gånger
Besvara
AutoPower Forum Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Inlagd av Fråga
Antal inlägg557st
Postad/Inlagd2017-08-20 14:20
Anmäl hela inlägget/tråden till moderatorAnmäl inlägget
Äger följande bilarÄger följande bilar:
540i/6 -95
530i Touring -95
Jaguar XJR -99

Är det någon mer som hört av sig på den här E38an?
[LÄNK]

Jag mailade tidigare i veckan från min privata mail, sedan från jobbets när jag inte fick svar, ifall det fastnat i något spam-filter. Men hittills inget svar alls. Är det någon annan som hört av sig på den och fått svar? Det kanske är jag som framstår som för oseriös... =/           IP: ...[.102.65]
Annons
Antal inlägg2.692 st
Postad/Inlagd2017-08-23 09:33
Anmäl svaretAnmäl svaret
228i cab
850i
Jag tror jag vet vem personen bakom mail-adressen cotsmach1 är. Jag har nämligen köpt en bil av honom och vill bestämt minnas att han hade mailadressen cotsmach1@hotmail.com.

Han heter dock inte Nico kan jag säga, och vad han heter känner jag att jag inte vill outa här på forumet. Han annonserade dock bilen här på powerbörsen den gången också, och det lär ju knappast finnas två personer med snarlika mailadresser som båda två råkar tolvcylindriga bmw-modeller på Autopower. Affären gick dock bra och han var ärlig och schysst. Han mailade mig några månader senare och berättade att han av en händelse råkade hitta originalnyckeln i baksätet under en annan bil som jag åkte och hämtade, han betalade också in fordonsskatten som vi kommit överens om och det är ju som bekant inte alla som gör. :)           IP: ...[172.252]
Antal inlägg557 st
Postad/Inlagd2017-08-23 10:11
Anmäl svaretAnmäl svaret
540i/6 -95
530i Touring -95
Jaguar XJR -99

Tack för svaret AlexanderK. För ett tag sedan googlade jag på adressen och resultatet gav mig samma bild som du berättar om. En seriös, bilintresserad person aktiv på diverse olika märkesforum men som inte heter Nico. Därför tyckte jag att det var lite konstigt att jag inte fick svar och funderar på om det beror på att jag mailat som en oseriös klåpare... :)           IP: ...[.214.11]
Antal inlägg546 st
Postad/Inlagd2017-08-25 14:25
Anmäl svaretAnmäl svaret
850 iA -92
Jag har också mailat och inte fått svar, han kanske är på semester?           IP: ...[.22.220]
Antal inlägg37 st
Postad/Inlagd2017-09-07 21:08
Anmäl svaretAnmäl svaret
Hejsan !
Det finns anledningar att jag inte kunnat svar på annonsen som "utlovat" !
Jag är helt seriös och kommer kontakta dom som mailat mig gällande bilen!
Och det är som Alexander skriver att jag sålt bil till honom tidigare !
I samma veva som jag la ut annonsen kom det massa annat emellan, och anledningen att jag valde ett annat "nickname"och konto är att jag fått så mycket oseriösa spekulanter tidigare som hört av sig direkt när man ska sälja nåt:(

Har som sagt en mkt välskött E38 med dokumenterad historik som jag tänkt sälja,
men dels vill jag att den kommer till rätt person som förvaltar den på ett ok sätt,
och inte köper för att sälja direkt utan har ett seriöst intresse!
Inte för att just denna bil har nåt speciellt genuint och speciellt, men tycker själv att det är jobbigt och struligt att sälja bil!

Hoppas på lite förståelse, och kommer som sagt efter att det löst sig med lite annat kontakta dom som sökt mig ang bilen!

Mvh Thomas           IP: ...[.133.29]
Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Besvara

Viktigt: Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.

Användarnamn:
Lösenord: Kom ihåg lösenordet.    Glömt bort lösenordet?

Inkludera min användarsignatur

Regler för forumet

© 1997 - 2019 AutoPower.se

PowerBörsen
Senaste 5 BMW

BMW 523  -00
Pris: 7.500:-

BMW 330i m-sport  -01
Pris: 28.000:-

BMW 335 Diesel  -08
Pris: 79.000:-

BMW 540ia  -95