AUTOPOWER » FORUM
[ Ny användare ] [ Ändra användare ] [ Hjälp ]
Sök inlägg ] [ Alla ] [ 100 mest visade ] [ Hetaste 100 ] [ Senaste 100 ]
[ AutoPower ] [ Forum ] [ Import ]

Köpa bil av fristående handlare, som är BMW aukt verkstad

Visad 616 gånger
Besvara
AutoPower Forum Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Inlagd av Fråga
Antal inlägg11st
Postad/Inlagd2017-05-28 20:35
Anmäl hela inlägget/tråden till moderatorAnmäl inlägget
Äger följande bilarÄger följande bilar:
530d X-drive 2014
Hej!

Efter åtta långa svåra år med en Saab 9-5 Biopower har jag äntligen av olika skäl (endast lagliga:)) fått möjlighet att skaffa en ordentlig bil, och dessutom kosta på mig att vara lite petig. I första hand letar jag efter en F11 535 d (eller i, men de är ännu ovanligare) Xdrive med Navi prof, HUD, diesel Panorama och komfortstolar samt den mörka träpanelen för max 310.000 kr. Dessa växer inte på träd direkt, så av utrustningsmässiga skäl kollar jag i Tyskland. Eftersom jag är en nervös typ kikar jag uteslutande hos aukt. BMW-handlare, men det har dykt upp några väldigt fina (som det verkar) bilar hos Autohaus Isernhagen ([LÄNK] som är BMW auktoriserad verkstad men inte aukt. handlare. De känns väldigt seriösa av hemsidan att döma, men eftersom jag köper en bil som ska transportera mig och min familj de närmsta 7-8 åren vill jag ju att det ska vara en handlare och bil att lita på. Så, någon av er därute som har erfarenhet av denna firma eller kan göra en kvalificerad bedömning. Kommer naturligtvis att prata ordentligt med firman innan köp, samt kolla upp objektet så gott det går härifrån.

Tack på förhand!           IP: ...[189.197]
Annons
Första sidan (ej tillgänglig)Föregående sida (ej tillgänglig)Nästa sida (ej tillgänglig)Sista sidan (ej tillgänglig)
Besvara

Viktigt: Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.

Användarnamn:
Lösenord: Kom ihåg lösenordet.    Glömt bort lösenordet?

Inkludera min användarsignatur

Regler för forumet

© 1997 - 2020 AutoPower.se

PowerBörsen
Senaste 5 BMW

BMW 2002  -70
Pris: 85.000:-

BMW 318ti  -03
Pris: 37.000:-

BMW 730 d  -17
Pris: 469.000:-

BMW 320  -94