|
|
---|---|
Hej Vid senaste träffen kom vi på oss själva att vi hade första träffen 20070714. Vi tänkte varför inte anordna ett 10 års jubileumsträff 🎈🎉🎈 lördagen 15/7. Träffen kommer ske vid Sportsons Solåsen kl 18.00, därefter så bär det av en tur på va 7 mil på fina vägar. Avslutningen så bjuder vi på kaffe/dricka o bullar samt frågesport med blandade Bmw frågor som Stefan kokar ihop. Sedan blir det prisutdelning efter det. Stefan Maria Amet Önskar alla hjärtligt Välkomna | |
Hej Tiden går fort, o det är mindre 1 månad kvar till Träffen. Ni som är intresserade o komma, skriv på tråden för visad intresse. Hjärtligt välkomna |
|
Hej! Tyvärr flyttar vi den helgen så just nu är oddsen dåliga för att vi ska hinna dyka upp. Men blir det en lucka så är det inte omöjligt! |
|
Hej Jubileumsträffen flyttas fram till den 26/8 istället. Samma tid o plats. Välkomna |
|
Hej! Jag kommer gärna! Undrar om jag har dubbel planerat nåt nu...? |
|
Självklart var det nåt annat inplanerat det datum så jag kan inte komma.... | |
så tråkigt att jag missar detta trevliga event, men vi träffas säkert ändå på någon annan träff eller fika. /Martin |
|
Hej Pga sviktande intresse så blåser vi av denna träff, men vi kommer att ha en pizzaträff istället för att fira vårt 10 års jubelium. Håll koll på tråden Hjärtligt välkomna ska ni vara då önskar Stefan/Maria/Amet |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.