AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.253

Erfarenheter av Stockholms Karosslack i Hägersten?

16.381
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Någon som har bra eller dåliga erfarenheter av Stockholms Karosslack i Hägersten? Har råkat ut för en skada och det är den som ligger närmast av godkända verkstäder. Länk Finns möjlighet att välja andra också men då ligger de väsentligt längre bort. Är framförallt orolig för nyansskillnader då bilen är gråmetallic.

Alternativen är:

Gebestam Bil & Plåt

AutoCity Kungsholmen AB

-------
//Lövet
gt
2.756
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Har du orsakat skadan själv eller finns det en motpart som orsakat skadan,antar det är ditt bolag som hänvisat dig till dessa. Har du en motpart som orsakat gå direkt på motpartens bolag och tala om var du vill lämna bilen. Jag gjorde så och det blev som jag ville.
16.381
Löwet
Tesla Model 3 LR
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Ok. Det är motparten som orsakat men jag har ingen aning om vilket bolag hen har. Jag har ju anmält skadan till mitt FB.

-------
//Lövet
Visa användare
247
Kaffeh
Lexus IS300H - 14 Svartmetallic

Tidigare:

525iA Sedan - 02 Toledoblau
120d - 09 Alpinvit
523i Sedan - 98 Canyonrot Metallic
Saab 900 2.3I SE - 95 Vinröd
Ring dit bolag och fråga, dom måste ju ha uppgifter på vilket bolag motparten har.

Kaffeh
Lexus IS300H - 14 Svartmetallic

Tidigare:

525iA Sedan - 02 Toledoblau
120d - 09 Alpinvit
523i Sedan - 98 Canyonrot Metallic
Saab 900 2.3I SE - 95 Vinröd
Jag hade Folksam när jag blev påbackade, fick välja verkstad själv. Var bara och ringa och förklara läget

Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Prova Lackoteket i Spånga, CS har haft träff där förra året och de gav ett bra intryck. Seriösa firmor som ägnar sig åt kärnverksamheten har ingen hemsida:) Be att få tala med skadechefen och kräv annan verkstad för du är bilentusiast, bor där och där, bäst är att själv besöka de andra FB nämner först. De kan inte neka men krångla.

Mvh
Asken

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.