Sida 81 av 144
|
|
---|---|
Can't see why not. Jag hör av mig på måndag till säljaren. | |
D_t: Har du inte fått någon code på beställningen ännu? Det ska din ÅF kunna upplysa dig om! Märkligt, du hade ju fått en lovad proddatum/slot för Juli leverans?! Har man fått code 150 då är bilen låst, då går det inte att ändra något. Man kan inte avbeställa eller ändra något på spec /// Mårten |
|
@dream_theater_ Tror du jag erhåller din rabatt isf? :) (Privatköp) |
|
HIO, jag har inte fått något. Juni-leverans var jag till och med lovad. Onelife, det får vi hoppas! Jag räknar med att säljaren hör av sig på måndag. |
|
Jag har svårt att tro du kan få samma rabatt som privatperson, då stödet för företag kommer från BMW och normalt bygger på ex vis medlemsskap i Företagarna. Då får inte åf detta stöd och gör en backaffär. /Anders |
|
Några frågor till proffsen på sidan :) Hur många USB uttag är det i G31? Får man extra USB uttag om man väljer trådlösladdning? tyckte mig kunna läsa mig till det. Om man väljer sportstolar med minne är även nackstödet elmanövrerat då? |
|
Kollade nyss på däcken på bilen ( 530dxDrive) och såg att det sitter Firellri Countour P7 på den. Någon som vet om däcken är något vidare? Alt vad kan man byta till? Har MPS Run flat? |
|
Provade m550i i veckan. Vilken besvikelse. Supermjuk även i sport. Flacka stolar mm. Känns som de gjort det till en långfärdskryssare för att inte konkurrera med M5. | |
Verdi |
Eller så har de gjort så för att komplettera M5? Beror lite på hur man ser det. Är glaset halvfullt eller halvtomt? :) |
Jovisst kan man se det så. Men då är det bättre att köpa en modell med mindre sportambitioner enligt mig. Kanske 540i. tycker dock de mindre m-light modellerna är riktigt trevliga ur ett sportperspektiv. Särskilt m140. | |
Verdi |
Ja, M140i är nog trevlig och praktisk. Bra kompromiss. Var nog en sån jag skulle köpt istället för M2:an. |
Dm3: Flacka stolar? Var det standardstolar? Du upplevde den mjuk? Hur såg optionslistan ut med tanke på fjädring osv? |
|
M550i måste väl komma med minst sportstolar som standard. Men sportstolarna på 5-serien brukar väl vara rejält rymligare än 3-serie diton. | |
"Min" går i produktion senast vecka 37. Onelife, ÅF undrade hur du ville ha den specificerad. Han skulle kolla om det går att flytta affären från mig till dig. Har du en mailadress? |
|
Dream_theater_ Hade varit fantastiskt trevligt!! Du når mig på onelifeiilive@gmail.com Ska sätta ihop min spec så svarar jag dig så fort jag får mail. |
|
Tror att han ville att du skulle utgå från min spec, fast lägga till och dra bort. Jag mailar | |
När beställde du dream_theater_? Fantastiskt att du fått någon form av besked... /Anders |
|
Mitten på april. Det är väl en konsekvens av att jag vill avboka. De säger 37 men så är det säkert 40. Köp tesla med mig istället! |
|
Funderade på det men beställde en Q7 istället :-) /Anders |
|
Det förefaller som om vissa ÅF kan tränga sig före i kön, inget hälsotecken för en försäljningsorganisation om så vore fallet. Vad tror ni andra? | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.