Sida 4 av 4
|
|
---|---|
Motorstyrboxen öppnas, läser sen ur programvaran , läser på ny, tillbaka i bilen, 3 timmar. 6900:-betalade jag. Bromsbänken är avstängd på vintern. Jag ska åka dit inom kort för att se hur många kusar man fått ihop till. Om det är samma process på Vtech vet jag inte. Har tidigare haft en 325d med steg 2 från Vtech. Med en handkontroll kunde jag byta mellan olika mappar, det funkar tyvärr inte så på nyare Bmw's. Vilken motor har du? | |
Har en f11 520d | |
Tack för svaren Svane, kände du ngn skillnad med en gång eller måste den adapteras medans man kör. Är du nöjd? | |
Ring och prata med Tomas om du har frågor, otroligt seriös kille. De håller till på Tjörn. | |
Tack, skall göras | |
Har beställt en 428ix grand coupe(f36) som jag får om 2 månader. Kan ni mappa den eller som ni pratat om att en ny programvara har förstört möjligheten att trimma? Om det är möjligt, hur gör man vid service hos bmw för att de inte ska upptäcka det och man blir av med garantin? |
|
Ajvar; Bilen går svinbra, vridet finns hela tiden. |
|
har vtech lagt ner eller? Ringde de och fråga om deras f serie optimering då skulle de ringa upp om 5 min, skickat mail för ca 1 vecka sedan, skrivit här men inget svar alls.. |
|
Dom är ju aktiva på facebook i alla fall.. Länk |
|
Har ni löst problemet med uppdaterade bilar? | |
Min är uppdaterad, en F31 335d som finns på deras Facebook sida. Fungerar grymt bra. Ett vrid/drag som är otroligt. Brukar gå bra att få tag på dem via facebook, svarar där eller ringer upp. Dock semestertider nu antar jag. |
|
Är det någon som har optimerat sin F3x 320d 190hk på senare tid? Vad gav det för resultat? |
|
206 riktiga hkr efter byte av laddluftkylaren och styrboxen. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.