|
|
---|---|
Tjena Vad behövs för att chippa upp min 143 hästare till en 120? eller lite till? Åk före ni så väntar jag därnere. | |
Håller drivlinan för 185hk eller måste jag uppgradera till tuffare bussningar och kors? Åk före ni så väntar jag därnere. |
|
Då tar jag och far till BSR i Västerås i morgon. Dom var tydligen nån slags Premium rebeller. Tack för tipset. Åk före ni så väntar jag därnere. |
|
DiscoKaj Fick du bilen gjord i vås? |
|
Har inte hunnit ännu. Med lite tur blir det under veckan. | |
Kolla även med Svensk Motoroptimering i Gävle. De gjorde min 320d (177) och gör en hel del x18d motorer. 5900kr enligt hemsidan, Kolla på deras facebook så får man 20% nu!!! Länk De är rätt aktiva på SMO och jag fick kanonservice i Sthlm på Kungsholmen. Hör gärna med dem via deras facebook som de svarar via på någon timme eller så. Länk De prestandamötte en 318d (143) på sin facebook feed. 70-120 km/h på fyran förbättrades från 11.4 till 9.2 sekunder (20 % förbättring). 100-150 km/h på fyran förbättrades från 14.9 till 10.3 sekunder (31 % förbättring). //Anders |
|
Väcker tråden lite ;) fick ni trimmat era bilar? Hur var d? Och vem gjorde ni hos? Funderar själv trimma mig 118d 143hk-183 hos bsr. | |
Its funs programvara vilket ska ge 185hkr/400nm..betvivlar ngt på dessa siffror men har aldrig kört den i bänk. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.