|
|
---|---|
Hej. Är det någon som kan rekommendera en lackerare i Växjö med omnejd? Jag ska lacka om frontspoilern då det finns några små irriterande stenskott. Mvh Filip | |
Omnejd...? Kanske för långt bort i dina ögon. men men det är ju "bara" 7 mil ;-) Jag kan varmt rekommendera Länk Har själv anlitat dom 3 ggr på 11 år med mycket bra resultat. |
|
Tack för svaret! Ska kolla upp det :) /Filip |
|
thekinglives |
moses billack ska höra till de bästa....men inte fasiken ligger de i Växjö. Tror inte du hittar ngn i Växjö som gör riktigt bra jobb, |
Jag valde Bilpedanten i Alvesta då de är riktigt seriösa, de är även de som rekondar mina bilar. |
|
Säger som "Kungen", Länk hör till de allra bästa, om inte DEN bästa...Men, de tar betalt därefter oxå... | |
Fd. Folksam auto ab, nu Atracco har gjort bra lackjobb åt mig. Man kunde inte se någon nyansskillnad alls när de lackade nya dörrar och motorhuv samt baklucka när de byttes på rostskyddsgarantin. Länk Det är iofs några år sedan men som sagt; då var jobbet i princip helt perfekt utfört! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
thekinglives |
Ett annat tips kan ju vara att undvika Sörens billack som ligger brevid BMW. Där inne förstörs det lika mycket bilar som på autobahn. |
Jag kan hålla med skribenten ovan. Det blir inte alls bra på Sörens billack. Inga rinningar eller dyl men på min bil lagade de lite rost vid dörrsidorna och innanför mot tröskeln. Vid dörrsidorna är det tydlig nyansskillnad och innanför dörren är det närmare vad försvaret använder för grön (typ hammarlack) och långt ifrån min färgkod. Atracco lackade min motorhuv och färgen blev bra och så, dock så glömde de justera in huven efter och även att koppla i strålkastarna. Men det kanske bara är jag som är pedantisk ;) |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.