|
|
---|---|
Silvergrå, 22300 mil, manuell växellåda import från aukt BMW firma, en ägare före mig. Dynamic Drive Navi prof (behöver ny DVD läsare) Heads up Svart skinn Sportstolar Aktiv styrning Adaptiva strålkastare Xenon Bluetooth Fälg 124 18 tum mm Bakrutetorkarn har kärvat ihop för tillfället. Har blivit med plug-in hybrid (!) och undrar vilket pris jag ska lägga mig på. Tack. | |
Max 79' | |
Undrar varför tidiga E60 och E61 är så dyra fortfarande. Det finns ett stort utbud av dessa bilar och dom flesta begär över 80k. Många har även rullat över 20000 mil. Jag skulle inte betala mer än 60-65k i dagsläget. | |
Många av dessa säljs såklart inte för utannonserade priset, prutläge :) Gissar på ca 60 -70 k för din bil i slutpris |
|
Så är det kanske. Men jag ser bara dom billigaste annonseras för runt 80k. Sedan finns det även dom som annonseras för över 100k! Jag trodde för 8-9 månader sedan att vi väntade oss ett prisras på dessa modeller, men dom verkar fortfarande vara rätt högt värderade. Jag kommer nog ändå inte att gå över till E60, lutar nog mer åt E90 istället när dom kommer ner lite i pris. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.