|
|
---|---|
Hej Torsdagen den 6/6 är det dags för BMWCS West nationaldagskörning! Starten är tänkt att gå kl 10.00 från parkeringen vid BurgerKing/Statoil i Spekeröd (bredvid E6, Stenungsunds-avfarten), därefter färdas vi på vackra vägar med Läckö slott vid Vänern som slutdestination. Ett möjligt ihopsamlings-stopp kan komma att ske på sträckan, detta meddelas på plats vid starten. Värt att nämnas är att Motorhistoriska Dagen även hålls 6/6 så räkna med att Kultur På Väg kanske märks av under vår färd. För er som startar från Göteborgsområdet kommer en konvoj starta från Stigs Center senast kl 09.30. Vi hälsar er BMWCS-medlemmar välkomna och hoppas på gott väder! Givetvis är familj samt vänner välkomna. Medlemsskap i BMW Club Schweden krävs för att deltaga. Medlemsskap går att lösa på plats vid starten. Läckö Slott: Länk Kultur På Väg: Länk David Elmqvist // Klubbmästare BMWCS WEST | |
Intressant! Detta ska jag absolut ha i bakhuvudet, hade varit kul med en körning :) Hur är vägarna? Plana och fina? |
|
Vägarna är förhoppningsvis fina. Knixiga är garanterat i alla fall! | |
Krokigt får det gärna vara, sålänge det inte är för ojämnt för då slår jag i överallt | |
Detta är inplanerat, hoppas på bra uppslutning BMW CS #5139 |
|
Vilken väg tar ni? Hoppas kunna ansluta i trestadsregionen. |
|
I morgon är det dags! Vi får hoppas att det fina vädret håller i sig. |
|
Utmärkt initiativ, jag kommer till samlingen vid Stigs Center. Apropå "Kultur på väg" kommer jag i en vagn som vars motor har en oöverträffad gång-kultur... ;) /Stefan |
|
alain |
Underbar och oförglömlig dag var det, kunde testa och vissa hur X5a gick till, mycket nöjd med den. Sund för dem som inte kunde vara med. bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
Länk Bilder från igår |
|
alain |
Tack! för finna bilder. ;) bromsningen är första tecken på rädsla!!! |
BMW Sydsektionen gratulerar till en lyckad träff. Bra väder och det ser ut som ni var ganska många |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.