Sida 1 av 3
|
|
---|---|
No further comments! :-) Länk /Fredrik | |
ProPro-medlem 2.224 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
framstår som rätt billig om man jmf med: Länk |
Priset på den blå känns "något" tilltaget... Eriks pris känns realistiskt. | |
Ser även att B10 Bi-Turbon som var tillsalu förra året, nu är tillsalu igen hos en bilhandlare för 20.000kr mer. Visst bytte den ägare? Man varför i hela fridens namn har de satt in en Wunderbaum i bilen!!!? :-S Någon som har rökt!? :-/ Länk Mvh Tobias |
|
b10 biturbon, som dessutom är i kristianstad, är det någon som vet om det är nenne (autoteknik fjälkinge ) som ägt den? va hos han och bokade tid i förra veckan, och la märke till att jag inte såg hans alpina där :) |
|
2xbilporr | |
Håller med Fredrik, nog är den blå lite överprissatt medan den Svenska B7:an har ett realistiskt pris som borde göra att bilen säljs rätt snart, förmodligen utomlands. /Johan |
|
Mycket trevlig bil :) Alpina Club Schweden Länk |
|
En fröjd för ögat! Patrik.E: Ang bi-turbon så var den till salu för ett drygt år sen av en av två bröder som ägde den gemensamt från 2005. Vet ej när den såldes men det kanske hjälper dig lista ut om det varit "nennes" efter det.. |
|
Den blå BiTurbon stod i Alpina CS monter på Elmia -12 och såldes direkt efter det. Alpina Club Schweden Länk |
|
Vad f*n är det för idiot som hänger in en Wunderbaum i en lågmilad Bi-Turbo -93? | |
Det kanske luktade f....n i bilen? Johan |
|
precis, jag hade köpt den blåa men tappade helt lusten pga wunderbaumen i framrutan, nu är det helt omöjligt att få den till originalskick... | |
Hehe, stor humor! | |
Tycker det är bra klantigt av firman att inte ta bort granen i rutan. Jag stör mig på det iallafall... Mvh Tobias |
|
New car luktar iaf lite gott. Så fort skinndoften avtar i E38:an åker en sån in i min också ;) | |
Gah B7 må vara de tjusigaste som har gjorts i bilväg!! | |
När jag provsatte BiTurbon förra året så luktade den inte illa... Den luktade typ som en riktigt fräsch BMW från den tiden med skinninredning luktar... |
|
Att sätta en wunderbaum i en Alpina eller BMW, får man rött kort o utvisning för! haha... vilken tomte! |
|
Stirrar man sig blind på en wunderbaum så kanske det är fel bil i vilket fall som helst. Men jag ska villigt erkänna att jag har en i min bil och det går nog inte en dag utan att jag bannar mig själv för att jag inte hittade en i guldfärg... ... en gul fick räcka... citrondoft. Kan för övrigt rekommenderas! =) Hade jag haft för mycket pengar så hade BiTurbo stått utanför! Grym bil ;) |
|
Jag var spekulant på Bi-Turbon förra året i februari. Kunde få den för 215.000 då och den hade rullat 7900mil vid det tillfället. Kände dock att det var lite mycket pengar för min plånbok just då... Det vart en M5a istället i år, men Alpina B10 Bi-Turbo är klart alltid speciell! Mvh Tobias |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.