Vi tänkte avsluta säsongen med ett riktigt roligt event. Vi skall köra gokart!!
Detta skall gå av stapeln den 29 september. Kl 15.30 samlas vi på Wroom, Torsvik. Vi kommer att köra något som dom kallar Stora lördagsracet! Du som är medlem i BMW CS kommer att få ett subventionerat pris av klubben, annars kostar det 390:-. Anmälan skall göras här på forumet minst en vecka i förväg!
Undrar du något så är det bara att fråga. Nu hoppas vi i jönköpingssektionen att ni kavlar upp ärmarna och knyter skorna ordentligt för här skall köras.
Väl mött! Martin Amet Maria och Stefan IP: ...[184.218]
Ja nu börjar det bli dax att anmäla sig! Vi ha fått några anmälningar men det finns platts för några till.
Mvh
Martin stefan Amet Johan och Maria IP: ...[186.123]
Hej Nu är anmälningstiden slut! Jag vill tacka alla som anmält sig och hälsa er välkommna till Wroom torsvik kl 1530 på lördag den 29:e.
Som en Grand Finale på Gokarten och Lördagsträffarna denna säsongen tänkte vi att vi avslutar med middag på Grillhouse i Jönköping. Mer info om detta när vi träffas på lördag.
Väl mött
Martin Amet Johan Stefan Maria IP: ...[184.163]
Vi ger alla en chans till att anmäla sig som ännu inte gjort det!! Men senast imorgon 24:e på eftermiddagen måste ni ha anmält er på tråden här.
Det finns ett fåtal platser kvar.
Hej. Är det försent att anmäla sig alltså? Fick information om detta nu i eftermiddags. Så har inte hunnit anmäla mig än. Jag är sugen på att vara med. Har en vän som eventuellt vill med också. Med vänlig hälsning, Andreas.