Sida 21 av 22
|
|
---|---|
Hej Mats, ser ut att vara svarta säten om det är denna. Länk |
|
Hej! Tack för det, men ja de är svarta, men det finns tydligen 3 svarta färger? Olika skinn. Dakota svart verkar det vara men jag är osäker. |
|
På mdecoder saknas märkligt nog uppgiften om klädsel. Länk Men svart är enkelt, jag har tre olika svarta skinnklädslar i mina BMW. Oregon, Dakota och exkl läder nappa. Använder samma bättringsfärg till alla och den har bra match i färgen för alla tre. De är dock nyare än din aktuella bil. |
|
Dakotaläder verkar vara behandlat med någon yta, känns lite plastig, vanlig lädersmorning tränger inte in riktigt utan lägger sig mest utanpå. Kanske om man väntar? Där det är lite krackeleratdrar det in snabbt. I min Jaguar är det Connolyläder, väldigt mjukt och när jag smörjer dem (med minkolja) så säger det bara slurp. behöver knappt eftertorka. |
|
WBAEW51020PF88216 Finns det nån som kan hjälpa mig med utrustningslista till ovanstående? På mdecoder kommer bara bilens modell, klädsel och färg upp. Tack på förhand! |
|
Länk fungerar, om än lite segt och kanske med begränsning på antal sökningar? WBAEW51020PF88216: Länk PDF: Länk Formatet med katt änd pejst blir sådär: WBAEW51020PF88216 Type EW51 Model 330xi Vehicle History Get a car report instantly! Market Europe Development Code E46 (4FL) Chassis Sedan Steering left Doors 4 Engine M54 Displacement 3.00 l Power 170 kW Drivetrain All Wheel-Drive Transmission automatic Color Turmalin-violett Metallic - 897 Upholstery Leder Montana/basis-ausst./schwarz - N6SW Manufacturer BMW AG Mileage visa körsträcka för detta fordon Production Plant Regensburg, Germany Production Date 2001-12-14 Options Get a detailed car report instantly! Detaillierte Fahrzeughistorie überprüfen! 203 All-wheel-drive System Allradsystem 210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 290 Lt/aly Wheels Star Spoke 44 Lm Raeder/sternspeiche 44 302 Alarm System Alarmanlage 411 Window Lifts, Electric Fensterheber,elektrisch Vorn/hinten 441 Smokers Package Raucherpaket 465 Through-load System Durchladesystem 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 495 3. Headrest Rear Centre 3. Kopfstuetze Hinten 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 550 On-board Computer Bordcomputer 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 640 Car Telephone Preparation Autotelefonvorbereitung 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter 832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 851 Language Version German Sprachversion Deutsch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur 896 Daytime Lights Function Tagfahrlichtschaltung 925 Shipping Protection Package Versandschutzpaket |
|
Grymt, tack Snart525iA! | |
Fast båda länkarna säger att bilen har automatlåda!? I annonsen står det att den har manuell låda och det visar bilderna också. Så även transportstyrelsens app och car.info Länk Är bilen konverterad, eller kan det bli fel i utrustningslistorna ibland? |
|
Udda. Någon som har djupare kunskaper får gärna fylla på och förklara hur ofta, om troligt, som infon inte är korrekt. Att typa om bilen hos Transportstyrelsen efter lådbyte är väl inte möjligt? |
|
Hej Är det någon som kan hjälpa mig med, WBA31CH02MCG24483 Tack på förhand |
|
PTeknik- här är infon: Value VIN CG24483 Prod. Date 2020-12-09 Type 545E XDR A Series G30 (5 Series) Body Type - Steering Left Hand Drive Engine XB1 Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Transmission Automatic Colour blue-stone metallic Upholstery Excl.leather nappa/black/exclusive seam Check mileage Länk Editions and packages S337 M Sports package S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S7M9 Individual option high-gloss Shadow-Line S7US BMW Service Inclusive Comfort and interior equipment S420 Sun protection glazing S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S4ML Interior strips, piano lacquer, black S4NB Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NE Blow-by heater S4T8 Outside mirror with auto dip S4U1 Ceramic application, control elements S4U9 Acoustic pedestrian protection S4UR Ambient interior light Multimedia S610 Head-up display S654 DAB tuner S688 Harman/Kardon surround sound system S6AC Intelligent emergency call S6AE Teleservices S6AG eDrive services S6AK Connected Drive Services S6C3 Digital professional S6CP Preparation Apple CarPlay S6NW Telephony with wireless charging S6S4 Language version Swedish S6U3 BMW Live operating area Professional S6U8 BMW gesture control S6WD WLAN Hotspot Driver assistance and lightning S548 Kilometre speedo S575 Additional 12V sockets S5AC High-beam assistant S5AL Active Protection S5AU Driving assistant professional S5AV Active Guard S5AZ BMW Laserlicht S5DN Parking assistance system Plus Wheels and drive S205 Automatic transmission S223 Adaptive suspension S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S2NH M Sport brake S2PA Locking wheel bolt S2VB Tyre pressure display Environment and safety S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S322 Comfort access S3AC Trailer coupling S3DS BMW display key S842 Cold-climate version S850 Dummy-SALAPA S885 On-board literature, Swedish S8EK Dummy-SALAPA S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S8R9 Refrigerant R1234yf S8SM Car ident. number visible from outside S8TF Active pedestrian protection S8TG Thiefproofing device Individual equipment S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite Other equipment S1CB CO2 equipment S1DF Exhaust emission standards EU6 rde II S1VL BMW light-alloy wheel Y-spoke 845M JB/GG S993 model year code in VIN SA090 90 Ah AGM battery |
|
Hej på er, Detta är nu möjligt att ta fram via Biluppgifter.se, bara sök som vanligt. Vi lanserade denna funktionen igår och det är helt kostnadsfritt bara man är medlem (vilket är gratis). Vi tar gärna er feedback på denna tjänst. Just nu är datat som visas direkt från tillverkaren och obehandlat, tycker ni vi skall städa eller låta användarna välja mellan rådata och en städad version? Mvh Teamet på Biluppgifter.se |
|
Vad innebär det att vara medlem? --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
Tack för din fråga. Det innebär ingen kostnad att bli medlem, vi samlar in din information som vi kan använda för att kommunicera med dig via E-post och SMS. Vi säljer inte dina uppgifter vidare till någon extern part men vi kan använda ditt samtycke till att kommunicera med dig åt våra partners. Detta gör vi extremt sällan dock och hittills har det skett ca 1 gång om året endast. Du kan läsa medlemsvillkoren här: Länk Vår integritetspolicy finns här: Länk Vår cookie-policy finns här: Länk |
|
Någon som kan få fram den exakta färgkoden på denna E60 525xi - WBANV31030CW47883. Alltså inte Sonderlackierung (490), vilket inte säger något mer än att det inte var en vanlig tillvalslack. Jag menar den specifika färgen och vilket nr den har. Står som Individual. Kan vara någon tilläggstext på tyska efter färgkoden också. Har några fler bilar att fråga på också om någon har tid och lust att kolla åt mig. Det kan vi ta på PM i så fall. |
|
![]() 308 BMW M550i individual -21
Alfa Romeo Gt 3.2 -07 Audi A2 1.4tdi (90hk) -04 Volkswagen Transporter T6 -16 |
Prova att maila till Bmw Sverige. Jag gjorde det på min egen bil jag äger för att få fram individual-texten som annars inte är synlig när det kommer till specialbeställningar i lack och inredning. |
De brukar vara dåliga på att ta fram info på bilar som inte är svenskregade. Men hör ingen av sig här den närmaste tiden får jag väl skriva och se om dom är hjälpsamma eller ej. | |
Hej kan någon hjälpa mig med lista på WBAEP31070PE84113. Tack på förhand. |
|
Information Type Value VIN PE84113 Prod. Date 2004-12-14 Service History !! CHECK HISTORY !! Type 325XI A Series E46 (3 Series) Body Type - Steering - Engine M54 Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Colour silber-grau metallic Upholstery Fabric/leather "Scritto"/black-grey Check mileage !! CHECK HISTORY !! Editions And Packages S722 Lifestyle Edition S785 White Direction Indicator Lights Comfort And Interior Equipment S411 Window Lifts,Electric,Front/Rear S441 Smoker Package S473 Armrest Front S481 Sports Seat S494 Seat Heating Driver/Passenger Multimedia S650 CD Drive S661 Radio BMW Business (C43) Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog Lights S521 Rain Sensor S522 Xenon Light S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S550 On-Board Computer Wheels And Drive S203 4-Wheel Drive S205 Automatic Transmission S210 Dynamic Stability Control S249 Multifunction F Steering Wheel S255 Sports Leather Steering Wheel S2CE BMW Light Alloy Wheel, Spider Spoke 137 Environment And Safety S302 Alarm System S386 Roof Railing S832 Battery In Luggage Compartment S842 Cold-Climate Version S851 Language Version German S863 Dealer List Europe S877 Omission Of Non-Combined Operation S885 On-Board Literature, Swedish S896 Daytime Driving Lights S8SP Control Unit COP Other Equipment S167 EU4 Exhaust Emissions Standard S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S925 Dummy-SALAPA SBFDY Available Upgrades - E46 BLACK GRILL - E46 ANDROID MULTIMEDIA PLAYER |
|
Skulle nån kunna va sjyst o ta fram på denna bil ? Mdecoder har inte funkat bra för mej oå sistone. WBAPP51010A996373 Mvh Petri |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.