|
|
---|---|
(Man måste vara medlem i BMW CS för att kunna delta. Medlemskap kan lösas på plats). Jubileumssäsongen 2011 går mot sitt slut, men först välkomnar vi alla medlemmar till julkaffe på Gunnebo, för tredje året i rad. Vi har bokat en egen kaffestuga i år också, så att vi får ordentligt med svängrum. På programmet står förutom intagande av fika som sektionen bjuder på, lotteri med utökad omfattning (lotter köper ni på plats), försäljning av våra nya West-dekaler och en summering av året och något om planerna för 2012. Varmt välkomna önskar styrelsen i BMWCS West & jul-kommittén. Vägbeskrivning: MED BIL Gunnebo Slott och Trädgårdar är skyltat både från E6 och Riksväg 40. När du kommit fram till Gunnebo finns det flera parkeringsplatser att välja på (betal-p). BMW CS rekommenderar att ni kör ända upp till lantgården. Då kör du förbi de första parkeringarna och följer skyltningen mot Turistbyrån. GPS-position N 57º 39.497` E 12º 3.751` (Parkeringen vid lantgården) MED BUSS Buss 752 Mölndal-Gunnebo. Bussen har tre hållplatser vid Gunnebo, varav den sista är uppe vid lantgården. Kör flera turer dagligen. Buss 753 Heden-Helenedal. Hållplats Kristinedal. Kliv på i Göteborg eller vid Mölndals station dit du kan ta dig med spårvagn nr 4 eller pendeltåget mot Kungsbacka. Mvh Philip | |
Vid tjänlig väderlek dyker det nog upp några Jönköpingsbor. /Stefan |
|
Jag är sällskapssjuk o kaffe sugen! Jag kommer för en gångs skull... BMW - Beroende Med Wilja |
|
Tack för ett trevligt och bra avslut säsong 2011. Fina priser och glada vinnare i mängder. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
Tackar också för en trevlig dag. Inte alls avundsjuk på de som hämtade vinst efter vinst:-) Här är några bildr från dagens övning. Länk I vanlig ordning har jag bara fotad bilar. Papparazzi bilderna överlåter jag till andra:-) |
|
Instämmer helt med föregående talare;-) Tack för i År, God Jul och Gott Nytt År ALLA!! Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
Trevligt med Julkaffe, tack till er som fixade allt. Här kommer papparazzi-bilderna! Länk |
|
Tack för igår! Det satt gott med kaffe & bulle o lite lotto vinster! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.