|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har lite funferingar att köpa en cool bil till nästa sommar. Tänkte om någon har info om denna Alpina b8 innan jag ringer ägaren. Ser riktigt fin ut iaf! Länk | |
| Ja, en riktig snygging, verkligen. Möjligtvis bakvingen man kan ha synpunkter på, den ger lite tonårsstuk. ;-) Men visst satt den på Alpina b8a original? | |
| det vet jag inte om det funnits sån på alpina. Ser ut som att det är m3 gt vinge. | |
|
Undra om inte vinge va standard på B8:orna. Abbe här på AP kan en del om dessa bilar. Kanske svarar snart han ///Micke 325i Turbo Touring e30 520hk/700nm |
|
|
Finns en B8 till salu hos jarls bilservice i helsingborg med, var o tittade på den för ca 3 veckor sen, riktigt bra skick! även dom som importerade den för länge sen! |
|
| har kollat på den också som står hos jarls. Men personligt tycker att färgen är inte den snyggaste +att den andra har mer utrustning. | |
Abbe |
Vingen ser inte ut att vara original vingen, kolla på min blogg så ser du hur originalet ser ut. Plus för den här bilen är utrustningen, vad jag känner till så är det inte så vanligt med extra mätarna! Minus är milen! Dock så tycker jag att skicket går egentligen före milen på mätaren! Om du ska ha en B8:a bry dig inte om färgen, gå på skicket, det är ju inte allt för vanliga bilar! Jag såg en register där framgår det att det finns ca 18 st totalt i Sverige! Alpina B8 Länk |
Abbe |
Glömde att ägaren till bilen i fråga finns på forumet men minns inte hans signum. Alpina B8 Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.