|
|
---|---|
Tjenare! Är sugen på att köpa komplett inredning med komfortstolar(el) och baksäte till min E60,grejen är att dessa troligen är till en E61(ej 100% säker).Jag har i nuläget vanliga el-stolarna (ej sport eller komfort). Kommer detta passa rakt av ? tacksam för snabba svar. Mvh David | |
Har nu fått bekräftat att det är samma passform från E60 till E61, dock så vet jag fortfarande inte om det passar med komfortstolarna rakt av då jag just nu har vanliga elstolarna? Detta behöver ja snabbt svar på. Tack på förhand! David |
|
Komfortstolarna kommer inte att passa i den mening att flera funktioner inte kommer att kunna användas. ---- BMW CS #6212 |
|
Okej är det mycket jobb att få det att fungera eller är det iprincip omöjligt utan att tömma plånboken och kasta bort massa timmar i arbete? | |
Tömma plånboken behöver du inte göra, men det blir många timmar för konverteringen. På 5-series forum (engelsk) finns det bra beskrivningar hur du gör för att konvertera. ---- BMW CS #6212 |
|
Eller så skippar du dom extra funktionerna. Men handlar nog om att få fram el draget till det extra kan jag tänka mig. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.