Sida 61 av 62
|
|
---|---|
Någon som testat betalnings sajten? Om priset är rätt (lågt) kan det vara värt om man sitter och spanar på BMW hela dagarna och är nyfiken på utrustning. |
|
För några inlägg tillbaka lade jag 3st länkar till VIN-decoder. 2 är iaf gratis, varför kör ni inte med dem då? Körde min bil där nyss iaf: Länk och Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
synthetic242 på Mdecoder får du oftas "You have reached a daily limit for using decoder service." Den andra gav Service unavailable nu SÅ de funkar inte så bra.. |
Jörgen: Skumt, jag körde dem igen utan problem. |
|
På bimmercat går det att fylla i VIN och få teknisk information. När man fyller in VIN på "BMW VIN decoder" nedanför blir det Service unavailable för mig också. Det jag och vad jag tror andra är ute efter är utrustningslistan. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
synthetic242, den funkar väldigt sporadiskt, och oftar ej bra numera, sedan de kom med betal varianten |
Det kan vara väldigt lurigt att fyll i på rätt ställe och på ena måste man trycka "!Sök" ytterligare 1 gång. Testade igen, bägge funkar bra för mig...och jag ser all utrustning för min bil...denna gången oxo. |
|
![]() 2.226 530d G31
synthetic242, söker du samma ligger den cachad på mdecoder, så prova öka en på sista siffra och kör 5st så ser du. |
<synthetic242, söker du samma ligger den cachad på mdecoder, så prova öka en på sista siffra och kör 5st så ser du.> Ahaa, ok. |
|
Hej Kan någon få fram utrustningslista till WBAZW41020L843401 ? |
|
Denna sida skall tydligen fungera, dessvärre kan jag inte ryska. Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
-A-81: Unfortunately, the search returned no results. © Länk fick jag på min E34a, Testade 10 andra också.. inga funka. |
A 81: Samma för mig | |
Läste i någon tråd att BMW stängt av dataströmmen för dessa tjänster, trist | |
Transocean |
Vet inte varför ni har problem med Bimmercat, jag testade å allting funkade bra Länk |
Transocean: verkar fubka men var ser man utrustningslistan? | |
Transocean |
Det var bara att svara på recaptchan = jag är inte en robot och så hadde jag hela utrustningslistan där |
Transocean: Fyller i VIN, klickar i jag är inte robot, klickar sök...Service unavailable.. | |
Mdecoder fungerar om ni använder den betalande varianten. | |
Jörgen läste att de skulle fungera från ett amerikanskt forum, man behlver vara registrerad medlem men när man blivit detta, så blir allt på ryska längre än så kommer jag inte. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.