|
|
|
|---|---|
singato |
Nàgon som har prestandasiffror fràn vtech. Gäller 320d 177hk. Vtech 238hk Original: 0-100 km/h på 8.1 s 80-120 km/h, 4:ans växel på 6.9 s 80-120 km/h, 5:ans växel på 8.8 s 0-1000 m på 28.5 s Toppfart 228km/h |
| Toppfarten vill jag lova ligger över 250km/h i alla fall, det har jag kört personligen sommar 2010. GRYMT bra mapp! | |
| kolla med Herr Bayern , han har haft en 320D med programvara från Vtech ... :) | |
carl530 |
Ni som bor i närheten av Sthlm och vill testa tider. Ring vtech och låna en Race logic Gps. |
singato |
Steg 2 pà väg...förväntansfull !! |
|
Du kommer inte bli besviken kan jag lova dig :) Körde själv steg 2 och bilen va en helt annan med riktigt fin karaktär, precis som jag personligen vill ha den. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Hej singato. Jag blev rekommenderad av HerrBayer Vtech Steg 2. Till min 320D org. 163hk 340nm Idag har jag 220hk och 450nm Går ruskigt bra, du kommer inte att ångra dig MVH KESKIN |
|
singato |
Làter bra.... :) |
|
kör på vtech kommer att gå så j*vla bra, hur myket får du i hk och nm ? mvh kevin |
|
singato |
238hk och 495nm |
singato |
Vtech Steg2 installerat. Grymt nöjd!! |
|
Har en 320d 163hk vill chippa den med steg 2 men är rädd att motorn ska gå sönder nån som vet om det kan uppstå nå problem :-) |
|
|
Man är lite sugen på detta till bilen.. är 177 hästarn med auto som mest "fis"körs kandidat för detta? Bilen har rullat 3500 mil. //Anders |
|
| har tillgång till en 320D LCI som är mappad till lite annorlunda siffror men i hårdvara helt orginal. någon i sthlm med 320d + V-tech steg 2 som orkar mäta sig lite? | |
|
Håller kopplingen för ett Vtech Steg 1 på en 320d. Hade nämligen en SAAB med BSR steg 1 tidigare och där blev ett kopplingsbyte tvunget att göra efter ett år. |
|
|
det säger ju mest om antingen din körstil eller saab! jag hade steg2 på min 120d och det är klart om man plockar ut 500nm så kan man inte vispa runt hur fan man vill i lådan utan man får gå lite varsamt fram! så kör med insidan så kan jag garantera att det håller! |
|
|
Bra. Jag tolkar det som att det håller hyfsat bra. Givetvis ligger lite av min körstil till grejen, det är väl därför man trimmar eller? Men det är ett känt problem som skulle uppkomma på SAAB. Alla som inte är Aero kommer åka på kopplingsbyte. Då sätter man i en Aero koppling för att slippa framtida problem. |
|
|
Har nyss "installerat" V-tech steg II i min BMW 320d aut -09 177hk. FY FAN vad den går!! Gjorde ett test efter hastighetsmätaren före och efter V-tech. Samma sträcka och 1 tim mellan testerna Orginal 60 - 170km/h 19,7 sek V-tech 60 - 170km/h 13,7 sek Jag tvivlar iaf inte på att det är 440Nm och 220hk! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.