Sida 1 av 3
|
|
---|---|
Länk eller Länk | |
nr 2 Man ska inte prata med fula människor, dom kan få för sig att det är ok att se ut så |
|
CSL! Enkelt val. |
|
Vill du ha 6 eller 8 cyl? Utan tvekan M3CSL , entusiastägd 100% ,har sett den själv. |
|
CSL! | |
nr 2 Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
CSL utan tvekan! | |
CSL | |
Beror på hur du vill ha det, en bil som du säljer om ett eller två år? Då är nr 2 lämpligast, men ska du ha bilen i många år är nr1 givet val! M3 E30Länk |
|
CSL:en utan tvekan. Så jäkla fråch som den är går nog knappt att hitta en annan som är. Den är ju så nära nyskick den kan komma. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
CSLen alla dagar i veckan, håller värdet bättre och är jävligt mycket snyggare (Enligt mig :)) | |
Om du inte tänkt använda bilen som bruksbil: CSL annars nr2 BMW 4 Life |
|
Håller med föregående talare. CSL:n ska man köra soliga helger, ta ut den på mässor och banträffar. Håller man den original, kommer den att hålla (kanske t.o.m. stiga) värdet. Nya M3an är snygg, särskild i vit. Och den kan man köra året runt. P.S. för min del skulle jag satsa på CSL:n, de växer inte direkt på träd. Men då gäller det att ha en bil till. |
|
CSL som entuasistbil annars E92. Stephan |
|
Den nyare -07an ,synd bara att den var vit. | |
Också valt CSLen, men vilket sjukt överpris! | |
Jag hade nog tagit E92. CSL:n är en grym bil men ändå snart 8 år gammal och som allroundbil, som jag skulle använt den till, är nog E92an mer lämpad. __________ Mvh Grelle |
|
csl | |
Är csl verkligen värd 600k? Visst den är ovanlig men känns lite omotiverat betala 3ggr mer än vad en vanlig M3 E46 kostar. |
|
CSL rakt av! Men priset är käpprätt åt #¤&?#%¤!!! För ett register över dessa bilar i Sverige och det denne säljare begär är rent av löjligt. MEN det betyder inte att den inte blir såld för det han begär, en köpare med stor plånbok som inte är vidare påläst kan naturligtvis dyka upp och slå till. Mvh Markuz |
|
Den CSL:en kommer nog inte prutas ner så många kronor. Den är så grymt bra skick på. Det är verkligen en riktig entusiast som säljer den. Har pratat med honom på ett par av bmw klubbens träffar. Och han är verkligen överpedantisk med den. Har även för mig att han inte ens kört med den när det regnat ute. om det då inte börjat regna när han väl varit ute vill säga. Så hade jag haft dom pengarna till att köpa bil så hade jag utan att tveka köpt den direkt över telefonen. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.