Sida 99 av 167
|
|
---|---|
Joho, tjena. Länk Känns tryggt att veta att jag kan begära ca 600k för min e64;) EB |
|
740:n borta, såldes den? | |
Har aldrig fattat grejen med att betala 100+ Extra för en cab. Dessutom gamla plattformen. Får ju en två år gammal F30 med Mpaket för samma pris. | |
Det är nåt helt annat att åka cab. Därmed inte sagt att priset är rätt på ovanstående men jag förstår helt klart skillnaden i värdering. ------- //Lövet |
|
Åker inget annat än cab på sommaren. Vinden, solen, dofter, fågelkvitter och en ylande V10a om jag vill;) EB |
|
Länk Snygg, men nog borde det vara en smula optimistiskt? |
|
Jo. Den har också varit till salu tidigare... ------- //Lövet |
|
Micke har gjort det förr, de flesta minns nog när han sålde sin e36 cabbe :) | |
Länk |
|
Bilen i sig är väl lite halvgalet prissatt kanske men varför skriver man att ratten kostar över 30k ny när det är så lätt att kolla upp att den inte ens kostar hälften av det? Länk |
|
Nu har den här överprissatta bastarden hittat hit: Länk Skulle tro att ett entusiastforum är ett av de sämsta ställena att försöka sälja en fult hemmastylad överprissatt 318 på. ------- //Lövet |
|
Haha, undrade just när någon skulle länka den :D | |
"Allt utvändigt på bilen är original BMW M3 inkl fälgarna." sämsta lögnen på länge. Jag har en m3a och min stötfångare fram ser absolut inte ut sådär |
|
"överprissatta bastarden". hahahahah.. :D | |
Bara att slå till;) Länk +moms EB |
|
Länk Cirka 100 000kr fel |
|
Länk | |
17ägare o 250,000kr hmm... Länk |
|
Länk | |
Länk | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.