Sida 96 av 167
|
|
---|---|
Mest intressant är ju ändå att bilen är _nedsatt_ till 199' Länk ------- //Lövet |
|
Den röd 330i skulle behöva komma ner till ca 110-125kkr för att väcka mitt intresse. Röd E90 utan M-sport, samt en 330i utan sportratt eller sportstolar, med tygklädsel. Nä, det är inte särskilt attraktivt. |
|
Bilpriser säger 135' vid firma. Tror inte den är lättsåld till de pengarna heller men nuvarande prissättning är närmast pinsam. Avståndet till en F30 335 med 3.000 mil på mätaren ska inte bara vara 90 tusen... Länk ------- //Lövet |
|
Länk |
|
Är det där verkligen så farligt? Relativt lågt miltal och sv.såld. Sedan är det ju ett "köp-direkt" pris. Vid auktionen kommer reservationspriset bli något lägre. Netbil släpper dock aldrig bilar riktigt billigt... ------- //Lövet |
|
läs om den på deras hemsida o läs testprotokollet. verka vara en missköt bil |
|
Ser inget konstigt med det protokollet. Skillnaden mellan bilhandlare och auktionsfirmorna är att de senare lyfter fram fel istället för att försöka dölja dem. ------- //Lövet |
|
Länk Runt 30-40 för dyr. |
|
gustaf76, två veckors "helförsäkring" gör väl alla trygga och lugna ett tag....men vänta nu, "helförsäkring", i etablerade bolag har en 10-12 års-gräns för det mesta maskinella, så frågan är: Täcker just denna tillfälliga "helförsäkring" maskin ( sannolikt inte)??? Kanske är det ändå ointressant i längden, 10 + år bilar behöver man en beredskap för reparationer oavsett....låt er inte vaggas in i säkerhet på 10 + års-bilar, även om firmorna försöker locka med "försäkringar" och annat "icke-godis"..... Priset? Har inte en susning, men försäkringsmässigt gäller mitt inlägg!!!! em3 |
|
Var står det att den täcker maskinskada i annonsen? | |
Håller med om försäkring och garantier Gäller ofta även om bilar gått över 12 el 15k mil. Dvs köper man ex en årsm 2010 med 14000 mil på mätaren gäller inte maskinskada osv. Priset på bilen är för högt. Sen är X5 en fantastisk bil :) |
|
We 1.919 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk Låg ett flertal liknande ute under förra året mellan 80-90K. Sen kan jag väl inte hålla med om att en vanlig 2.8:a med 11K mil på mätaren är ett framtida samlarexemplar. |
Vad hände här då? Känns som 20.000 mil för mycket för de pengarna. Länk ------- //Lövet |
|
Snabba cash, "Sam" har ägt bilen i en vecka... fast ägaren heter Umar och bor i Hörby, inte Sigtuna. Sounds legit. | |
Ja titt på fasen. 85.000:- i förra annonsen Länk Undrar varför han tror den har ökat i värde 30.000 på en vecka? En sak vore ju om han hade rekondat den och snyggat till men bilen är ju smutsigare på bilderna och knappast attraktivare än förra gången. ------- //Lövet |
|
Länk ------- //Lövet |
|
Ursprung Sverige är bra på en BMW! | |
Länk Knappast lättsåld ens om priset halveras! |
|
15" BMW originalfälgar... /Anders |
|
Länk En 328i -97, krockad, som han först ville ha 49 000kr för. Redan utan smällen så kändes det som 20' för mycket för en 20 år gammal bil, med 12000 mil (misstänkt skruvad med så låga mil). När jag sålde en 323i -96 för 9 år sedan fick jag 55' och det kändes som ett högt pris då. 49' för en krockad idag, det är ju barockt! |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.