Sida 93 av 167
|
|
---|---|
Stanic, ja den var bra. En intressekoll på 15 år gammal bil, med 20.000+ mil, standardstolar i tyg, sommardäck som är slut och ett pris på 65kkr ger nog lågt intresse... |
|
I min värld är detta runt 50' för dyrt? Länk ------- //Lövet |
|
Ja, kanske till och med 60tkr för dyrt. Jag har en liknande bil, dock med sportstolar och Advantage Edition, dvs 17 tums fälgar. Enligt en säljare på BMW Bavaria i Stockholm skulle jag få 145-150 i inbyte för den. Min har gått ca 5500mil. |
|
Import utan strålkastarspolning dessutom. Prutat och klart, jojo... ------- //Lövet |
|
Länk Inga stora pengar men lite optimistiskt att lägga sig nära dubbelt över likvärdiga. |
|
Mycket tid nedlagd på att annonsera bilen också. Man blir verkligen sugen att betala premiumpris. ------- //Lövet |
|
En till som gör en intressekoll på sin bmw 😂 Länk |
|
Herregud. Ett par replikafälgar (oftast med "Sailun" däck eller annat skit) ger inte 30.000 extra :-/ ------- //Lövet |
|
Jeflar! Sålde vår 320i Touring -02 med M-Sport för ett drygt år sedan. Fick 38.000kr och var hur nöjd som helst med det. Låt gå för att den gått 16.000, men ändå. 70.000kr?!? |
|
Väldigt troligt att det är en pensionär som säljer den här bilen. De brukar åka fulstylade 545or... Länk ------- //Lövet |
|
We 1.920 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Det är ju ingen pensionär som säljer bilen, utan en PENGsionär. ;) |
Precis. Ytterligare en felskrivning som riktiga pensionärer brukar använda. Ägaren är onekligen en 67 åring men min spekulation är nog att det är en yngre förmåga som brukat bilen i verkligheten ;-) ------- //Lövet |
|
We 1.920 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Enligt tillförlitliga källor är detta säljaren: Länk |
Kräktes lite i munnen av den där svårt sargade 545an. | |
De var ju bara tvungen att göra det på en manuell också, buhu :( | |
Jävligt snygg X6:a, men känns fel prissatt... Länk |
|
Det är ju den enda x6an active hybrid som ens finns till salu så det är svårt att jämföra. Går ju inte jämföra med en diesel |
|
För skitstöveln med miljösamvete. Intressant kombo. ------- //Lövet |
|
Det låg en svensksåld ute hos nån handlare i Nacka förra året. Tror de begärde typ 350´för den. Kanske hade gått 8000 mil el nåt. Jag tror den här är minst 100 000 kr överprissatt. Import men det behöver inte spela någon roll. |
|
Länk Är E34:orna här uppe nu? Jag förstår så klart att de måste gå upp, men det känns som om det var i... tja... förrgår... som de kostade 70-80k. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.