Sida 91 av 167
|
|
---|---|
Årets övervärdering? Länk EB |
|
Om den blir återställd till original och ställs undan i ett garage så är det nog ingen omöjlig summa om 15-20år ;) De har ju redan prutat 140k :) ///Stefan |
|
Gick en CSL för runt 450' för något år sen så överpris ja på ovanstående. | |
Vad är rätt pris för en CSL idag med tanke på den enorma prisutvecklingen som varit på såna bilar? Vad kostar dom i europa? | |
på mobile.de ligger de mellan 92.000 - 159.000 euro. Men känns som det är många som lägger ut sina bilar för överpriser ju nu bara för att testa |
|
Lite högt med tanke på omständigheterna. Länk |
|
Fake ? Länk |
|
Hoppas på överseende med att det inte är en BMW. Men Tomas VET vad bilen är värd. (3.000.000 kr) Länk |
|
Vad missar jag? Det här är ju F31 pengar. Länk ------- //Lövet |
|
We 1.900 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Länk |
Länk Minst 40,000kr fel.... |
|
Men den är ju "torkad med sämskinn efter tvätt" det är värt minst 50% extra! O_o ------- //Lövet |
|
Vad är detta som inte jag har på min bil "Automatisk spolarrengöring för strålkastare"......☺ | |
Svårvärderad? Länk |
|
han får hyvla bort minst 40tkr från m3an han om vill ha den såld. Önskar också jag fick 389tkr för min :) | |
Inte den sexigaste färgkombon heller direkt :) | |
Länk Tror det är svårt att få ut nästan 200" för en Z3 utan M veckan före jul...? Ner mot 150 om det ska börja nappa något, tror många hellre väljer en Z4 för dom pengarna eller alternativt en M-Roadster. Men fin verkar den dock vara! |
|
Granathen: Det är gissningsvis AlexanderK här på forumet som är säljaren av Z3:an... | |
Men vaddå, verktygen är ju oanvända? Värt minst 50.000:- extra! ;-) ------- //Lövet |
|
Länk Länk Finn fel |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.