Sida 9 av 167
|
|
---|---|
Aha där ser man, inte så konstigt att den bilen inte blir såld då. BMW M-POWER |
|
Fortfarande så leder dock denna som misstafritz hittade i maj: Länk | |
Ja den måste ta priset, jag gav mindre för min nya 535dT F11 som är mer eller mindre fullmatad med utrustning. /Anders |
|
Länk AutoGeeber har man diskuterat friskt pga deras priser men denna bil har karln haft i 1år och 4 mån.... Jag har inte sett en enda bil som är recondad på samtliga annonser han lägger ut... Han måste ha världens bästa tålamod... BMW M-POWER |
|
LLoydan: Dom kanske väntar på någon dansk kund som tror att prisen är inkl dansk avgift ! :-) |
|
lloydan: Jag misstänker att det måste vara något strul med den annonsen - kan ju inte finnas en handlare som har sådant storhetsvansinne så de tror att de skall få ut de där pengarna. Jag har mailat dem för att se om det verkligen stämmer. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
Sim: Den som väntar på en Dansk väntar alltid för länge...;)) Mistafrizz: Njaa, den finns på bytbil också: Länk! |
|
Länk Hehehe /Magnus, BMW CS # 07317 Den Gröne: Länk |
|
Lloydan: Det var inget skämt - den står till salu med det priset, jag provade dock inte att förhandla något.. Men det borde finnas lite utrymme. | |
AutoGeeber har funnits på den adressen på Sveav länge! Någon eller några bilar måste ha blivit sålda under tiden för hyran måste va`hiskelig! Den mest felprissatta som jag sett måste va den E38 740 -00 5700 mil, en ägare för 25000.- som försvann på en timma i fredags 29/10. kom ut 16.49, jag ringde 17.25, inget svar. Annonsen borta 18.15! JHbimmer |
|
www.blocket.se/malmo/BMW_330_Ci_Cab___TOPPSKICK___M_sport_28241750.htm?ca=23_11&w=0 lite väl saftigt pris kanske? |
|
Med tanke på skick och utrustning så ska den kosta mer än genomsnittet på 330 cab men 180k känns ordentligt. Vi pratar om en snart 10 år gammal bil. ------- //Lövet |
|
Denna tycker jag är alldeles för dyr. Ska tilläggas att det finns repor osv på den också: Länk | |
Inte gratis heller: Länk ------- //Lövet |
|
Länk Lol :ı |
|
Länk ------- //Lövet |
|
Länk BMW M-POWER |
|
Den här har varit till salu ett tag. Och kommer så förbli antagligen. Länk ------- //Lövet |
|
andreas_lofgren: Samma kille försöker sälja denna 525:a och försökt göra det sen mitten av sommaren om jag inte minns fel. Länk BMW M-POWER |
|
Den var väl iofs någorlunda prissatt kan jag tycka. Men 325an liksom, det går utan några problem att hitta bilar med ordentlig utrustning hos BMW handlare för mindre pengar. I det läget är det rejäl uppförsbacke att försöka sälja privat. Jämför exempelvis med Marin på forumet här som försöker sälja sin 325 (med mer utrustning!) för 155' och ändå inte får den såld. ------- //Lövet |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.