Sida 86 av 167
|
|
---|---|
Är det inte rätt märkligt att posta en annons på sin egen bil i en tråd för de mest felprissatta bilarna på nätet? ;) | |
Jo. Vem har gjort det? | |
*doh* Nevermind. Skyller på att det var tidigt på morgonen - trots att hon var 09.58! |
|
Någon fyller år. Länk | |
Personen i fråga fyller 50 år... | |
Den välkända 325 -10 som började med 319kkr är nu nere på 235kkr. Men det är ju fortfarande inte billigt. Vilken jobbig resa den säljaren måste gå igenom, sänker och sänker, men fortfarande ingen som köper... | |
235' är inte rätt heller. Varför skulle någon betala det när man får en F31 328 hos ÅF för bara något mera? Länk 170-180, då börjar vi närma oss men jag tror inte den blir lättsåld för de pengarna heller. ------- //Lövet |
|
159 tusen för en 530 2004 är väl ändå liiiite i överkant!? Länk |
|
Minst sagt. Att den inte är originalskick drar ner värdet i min bok, inte upp det. ------- //Lövet |
|
Undrar hur länge den har varit Imolaröd? Röd i transportstyrelsen Orientblau enl Länk |
|
Att den är omlackad kan ju kvitta kanske men att den är stylad med åtminstone delvis stulna delar är värre! Snacket om original vs stylad kan vi väl hålla oss ifrån då det är extremt subjektivt. |
|
Spännande. Hur kommer du fram till att delarna är stulna? ------- //Lövet |
|
För att det är min stulna Eisenmann dämpare som sitter på den! Det finns även andra kännetecken på denna bilen jämfört med andra omlackade bilar från Malmö. Mer ingående detaljer vill jag inte skriva här offentligt. | |
Visst, Kronofogden kanske är off limits, och inte briljerar med sina värderingar i vanliga fall. ...men detta kan väl ändå inte vara korrekt? Länk |
|
We 1.904 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Haha, den där är inte ens värd 10K. |
En nolla för mycket i priset? Länk |
|
Du menar väl i mätarställningen.. |
|
Vet inte direkt om denna är felprisad, men 1 mille är mycket pengar för en 2011:a i alla fall - Även om den är unik och har pionolack...;)) Länk |
|
Mycket pengar, men häftig kärra! | |
Annonsen som Lloydan länkar till skulle även passa i tråden Roliga annonser. Ett par exempel på säljarens formuleringskonst: "I sammarbete med Steinway & Sons har BMW tagit fram en lyxbil för i huvudsaken kinesiska lyxbilsmarknaden i åtanke. Bilen har absolut all tänkbar utrustning och mer där till." "BMW Steinway & Sons har valt att även utsidan ska vara av elegans. Därmed kläs den med färgen av ett högklassigt piano som Steinway & Sons." /Erik |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.