Sida 79 av 167
|
|
---|---|
Klart den ska kosta mycket! "Fullservad På Självaste BMW." ///Stefan |
|
Svårt att inte tycka att den passar i denna tråd då säljaren trummar på om tillfälle...undrar vad han tycker att den egentligen är värd? Länk |
|
Förstår inte vad som är tillfälle med den bilen. Importerade tiotusenmilare finns det inte direkt nån brist på. Dessutom med tråkigaste motorn i hela modellserien. ------- //Lövet |
|
Tillfälle att lägga alldeles för mycket pengar på en e46 cab, som sen du kanske får ut hälften för till våren ;) | |
Angående den 320 som nämns i inläggen här ovan, och kommentaren om tråkigaste motorn i hela modellserien. Här finns en 318 till ännu värre pris (iofs svensksåld men ändå): Länk |
|
Klart att den är värd ännu mer, det är ju ett samlarobjekt! Undrar om någon öht har svarat på den annonsen?? |
|
Men den är ju förberedd för takräcke, måste väl ändå vara värt en 50.000 kr.... | |
Dax att lägga ner tråden? Ni vet väl om att ALLA bilägare tycker att just deras bil är den finaste och mest välvårdade och därför värd X-K mer. Själv tycker jag att min M6a är värd minst det dubbla av vad jag själv har köpt den för :) EB |
|
32000mil 70000:- som hittat! Länk ///Stefan |
|
Jösses, den var inte att leka med ------- //Lövet |
|
Eller högstbjudande.....vad är rimligt att tro att han kan få 25-30k? :) ///Stefan |
|
35tkr max o då för han vänta några månader tills något är villig att köpa en bil som rullat över 30 000 mil | |
Haha kom hit för att posta den där 530in... det är ett skämt! |
|
Länk den här känns ju lite fel... 319 för en 325 2010... med "m-pkt" dvs. ratt och chassie |
|
Det där måste ju vara en felskrivning, eller så är han verkligen dum på riktigt. ------- //Lövet |
|
Länk Nästan 120k för en sju år gammal, importerad 1-serie med snikutrustning. Dröm vidare. |
|
Jag tror inte 3 serien är felskrivning mer skev verklighetsbild. | |
En 325 med dynamic och comfort, dvs den nödvändiga utrustning, men avsaknad av extravaganser som navi och M-sport borde väl snarare ligga kring hälften. Plus lite för de låga milen, men i mitt tycke borde det ändå vara söder om 170 tusen och då ligger den där ca 90% över. Som jämförelse köpte en släkting till mig en 320dT -10 med samma miltal för 220kkr, för 2,5 år sedan. Jag tror inte heller att 320d touring står lägre i värde än 325i sedan. |
|
Drömpris 87,5' för en 530 E39 Touring Länk |
|
We 1.900 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Här är det en bilhandlare som drömmer lite för mycket. Länk Länk |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.