Sida 75 av 167
|
|
---|---|
Den här mercan är väl ganska lika : Länk Förutom priset då... |
|
GE: Japp, dessutom nyare, lägre miltal och säkert utan massa rost och den begär dom styva 70 tusen för haha! Så något samlarvärde finns tydligen inte i dessa vagnar. | |
Länk Sveriges snyggaste? Bytes mot antingen en Volvo 245 eller Porsche ? 11 år gammal originalruta som sitter kvar? Är det ett +? Och sen priset då då.. |
|
Var det någon som såg 520'in på blocket igår i Blekinge?? En blå 520d touring LCI -08 utan m-pkt med 10-11k. Fullservad enl annons. Han sålde pga hjärtproblem.. 59.000 begärde han och billigare vid snabb affär, sjukt billigt. Hade ja bott närmre hade ja köpt den och haft den som vinterbil. Men den åkte mest troligen första timmen ute. |
|
Ingen här som krängde den tänkte ja fråga :P | |
Låter väl mest som en fejkannons... | |
Tro han hetter Lars-Åke eller nåt, dödssjuk. Kanske inte nåt man skojar till, vad vet jag. | |
Det är inte direkt jättesvårt att hitta på ett falskt namn i en Blocketannons ;-) ------- //Lövet |
|
Eller så framgick de inte att motorn skurit kanske. Vill man kränga bilen snabbt och behöver pengarna så är ett lågt pris de bästa sättet ^^ | |
Visst, men 59k för en sån bil är väl knappt hälften av normalvärdet. Verkar det för bra för att vara sant så... =) | |
Den här snubben säljer sin M5a men har inte råd med sommardäck på bilen... SITTER 19 ALLVÄDER DÄCK PÅ Länk |
|
De va tattigt! Prestandabil med vinterdäck nästan. | |
Ägt bilen sedan juni. Märkligt att han inte hade en aning om att han inte skulle ha tid att köra den 2 månader senare... ------- //Lövet |
|
Haha precis! Han märkte väl att den var lite dyrare å äga än en Volvo V70 :p | |
"VITA LED RINGAR FRAM SAMT SKYLT BELYSNING" Vad då skylt belysning? det har ju alla bilar, hehehe vilken lirare.... |
|
Ibland blir man matt!! Länk |
|
Denna lär ju inte springa iväg direkt; Länk Förvisso låga mil för att vara en E38 men priset är väl ändå minst dubblet upp mot vad den borde kosta. |
|
E38 börjar nå den ålder där prisskillnaden kan bli extremt stor mellan olika exemplar. Jag vet inte vad som är rätt pris riktigt men min lilla erfarenhet av E38or i prisklassen 20-30k är att de är fullständiga råttbon. ------- //Lövet |
|
Jo, de som ligger nere kring 20´är nog sällan fina, men det har ju varit några tillsynes riktigt fina till salu för runt 40´ under året. Men för 70´ska det verkligen vara en unikt fin bil, inte en halvstylad -95:a som varit avställd i fem år och som besiktningen gått ut på. Detta känns som en E38 där spec matchar priset lite bättre; Länk |
|
Bilen som "sven" säljer tror jag finns tidigare i tråden. Priset var klart högre för ett tag sedan. För 75' skulle jag också välja den minst sagt. ------- //Lövet |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.