Sida 73 av 167
|
|
---|---|
Den är ganska bra överprisad, har min Z4M ute för mindre ;) Sen är det som du säger en Z4 med standard stolar är inte mycket värd. |
|
Länk är 400tkr för mkt? |
|
Malleru, inte för en samlare med deg tror jag. Hur många M3 E30 finns det kvar i världen med 3000 mil på mätaren... Den bör annonseras globalt för att få rätt betalt. | |
Så fel är det nog inte, men ingen bil för "Billigast på Blocket"-ligan förstås. Förmodligen enda bilen i denna tråd där du inte riskerar torska pengar. Se den som ett trevligt sparande! Länk |
|
Länk M3 E30, the real one... Sport Evolution, the ultimate one! |
|
Länk han vill ha en halv miljon för en två år gammal 530.. |
|
Nästan 370' för en importerad 2011 f10 535iA Länk! |
|
En bil blir ju dock inte värdelös för att den är importerad. För en sådan bil ligger det i storleksordningen 10-15%, vad kostar en jämförbar svensksåld? ------- //Lövet |
|
Hmmm, ser inte att jag skrev någonstans att den blir värdelös Skrev bara att just den bilen jag länkade till var importerad och felprisad...;)) Här har du en svensksåld (visserligen gått längre) med M-paket för 315': Länk Eller säljer BMW en likvärdig svensksåld för 339': Länk |
|
Länk Vad är det med säljare av E46 cab egentligen? ------- //Lövet |
|
Sugen på en cab igen men är kass på priser. Vad borde den länkade kosta egentligen enligt dig lövet? |
|
Dyraste e39 m5 ja sett, tro ni de e bra pris? Länk |
|
Länk | |
cae: Bilen jag länkar till bör ligga runt 100 jämnt. ------- //Lövet |
|
Länk | |
Lövet: Tack för info! |
|
Denna kille kämpar på, detta måste vara år 2 av annonsering. Priset börjar kanske närma sig vettiga nivåer men det känns fortfarande som en bit kvar Länk ------- //Lövet |
|
Länk Låga mil, men 100' är lite väl för en 12 år gammal 325tiA --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
Han kanske får 50-60 för compacten max. | |
175k ?! Länk |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.