Sida 72 av 167
|
|
---|---|
Inte svindyr men sjukt underhållande annons ;) Länk |
|
Herregud, det måste vara sm i särskrivning. | |
Stilren Du tror inte en liten detalj som besiktning kan vara anledningen till försäljningen? E |
|
Kanske en som gått på ryktet att bilen går igenom besiktining med kompressor bara man lyfter av remmen. Sen har han fått en rejält sur överraskning. ------- //Lövet |
|
Nog för att den är snygg men är inte priset aningen i överkant ;) Länk |
|
Är du allvarlig när du menar att den är snygg? Nog för att jag ser din emotionikon men fy f..n så ful bil. |
|
Asful... |
|
Hund begraven lr... Länk |
|
Ja, den drar nog till sig blickar allt, och asgarv :O) | |
F-tar: när det är extremt lågt pris och "svar endast via telefon" brukar det vara några kompisar som tror de är skojiga och annonserar med någon polares telefonnummer. ------- //Lövet |
|
Haha, Andreas. Det stämmer mest troligt! Annars kan man ju köpa en bra vinterkärra :) | |
Syftar inte på priset i första hand, men varför en sådan bild?? Känns som att många är sugen att få den boxerad hem på gården.... | |
Länk | |
Exceptionellt usel annons på de flesta sätt ------- //Lövet |
|
Ja man undrar hur folk tänker? Denna har ju vart ute förr, så det har ju funnits gott om tid att ta nya bilder och "få all information". | |
Attityden i språket är ju "Äh, jag orkar inte egentligen men jag har världens bästa bil så ni får komma på era bara knän och köpa den för att jag är snäll." Ingen favorit direkt. ------- //Lövet |
|
Han har tydligen lagt ut över 80 000:- på två år (reparationer?). Och säger sig trots det vara "Riktigt nöjd ägare" :) | |
Hahaha jag håller med.. Idiot ^^ kom bara över denna annons då tjejen är på jakt efter en 745, det blir inte den iallafall ;) | |
Lasse Karlsson |
Länk Även här vill man ha lite väl mycket betalt! modolasse |
Lite dyr jämfört med de andra på blocket Länk Sen intressant att den har komfortstolar. Ser misstänkt lika ut standardstolarna... Skulle hellre köpa en Z4 M Coupe för de pengarna och skulle jag faktiskt vilja ha en Z4 coupe, med automat och standardstolar så tycker jag att den borde ligga 60-70kkr lägre. __________ Mvh Grelle |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.