Sida 70 av 167
|
|
---|---|
Angående faktiskt försäljningspris. Sålde nyss min E91 ca 20% över vad Bilpriser rekommenderade. Tror du då seriöst att du kan köpa en E91 20-30% under vad Bilpriser rekommenderar? :) Att du har talas om någon om sålde en F30 318d för X kr säger absolut ingenting utan mer ingående information om bilen såsom: miltal, sv-såld, aut, xenon, drag, comfortpkt, övrig utrustning osv. Dessutom värderas en sedan lägre än motsvarande touring. Billigaste F31 318dAT på Blocket kostar f.n. 269tkr. Åter till ämnet: Länk Där kan vi prata överprissättning med minst 100 000kr. |
|
F30 318d svensksåld, xenon, ca 3000 mil. Var själv spekulant på den men ville ha en med drag vilket den inte hade. Du har tydligen en e91 och vill självklart hålla uppe priserna förstår jag. |
|
"Sålde nyss min E91 " Svårt med läsförståelsen? Nej en F30 utan drag är inte direkt det mest attraktiva på marknaden så det förstår jag. |
|
Kanske läge att uppdatera "ÄGER följande bilar" då ;) | |
Länk |
|
Länk Kanske lite för högt prissatt.. |
|
Nja...... Länk ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
Oj, inte ens om man drar av 50% känns det vettigt för en skabbig 523. ------- //Lövet |
|
fel år högt pris Länk |
|
Länk | |
Oj oj, Suven som e23 länkar till måste vara svårsåld även till hälften av begärt pris. E |
|
Visst, drömutrustad och låga mil men också drömprissatt: Länk | |
Shiftgear har varit många gånger på den här listan... ------- //Lövet |
|
Länk | |
Undrar vad 730'n i M_Techs har för historia? 1000 mil på 5,5 år (2000 totalt nu). | |
Länk |
|
Länk | |
Länk Kostar E46 330 Ci M-sport Cab verkligen så mycket? |
|
Grymt prisvärd 525 -04 Länk |
|
Länk ------- //Lövet |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.