Sida 65 av 167
|
|
---|---|
M-sport och skinn, då är den ju väldigt välutrustad. Jag formulerar om mig då. Enbart en stolle skulle betala mer än 100´ för den bilen. 14000 mil och över åtta år gammal. Du får mycket mer bil på annat håll för dem pengarna. |
|
Det ska till ett väääldigt högt inbyte för att betala 200k för den. Min -08 med samma mil och mer utrustning fick jag 141' för förra julen. ------- //Lövet |
|
Den har stått avställd sedan 2012-03 hos Mårtenssons. De vill nog inte sälja den... | |
men hej kom och hjälp den stackare som köper en 7 år gammal 325:a med 13 000 mil på mätaren för 200k ... | |
Länk | |
Länk MVH David Öfverdahl |
|
42' för en 750 e38 i bra skick är väl inget utgångsöverpris? | |
Skum annons. Kollat igenom Garaget.org men inte hittat den. Ratsit säger att det är en årsmodell 93, men då fanns väl inte ens E38? Han heter inte "bmw" i alla fall... I alla fall tycker jag det är dyrt, trots allt 18 år gammal, tung och törstig. Sen att den gått över 30.000 mil, att fälgarna på bild inte följer med, att han undviker reg.nmret, och att det bara finns en rutten bild - ökar ju inte priset. |
|
"Kollat igenom Garaget.org men inte hittat den", vad är det som är konstigt med det det?! Eller hur menar du? |
|
Många hästar per liter =) Länk | |
Länk "servad hos mekonomen" Nääääe, det tror jag inte. "I trafik första gången i Sverige: 2013-11-29" Annons upplagd 2013-12-02 Är det här en krockad bil från Lettland typ? Mätarskruvad kanske? |
|
Vet inget om 730d ifråga men den kan ju ha varit i Sverige sen i somras och blivit servad utan att vara reggad. Martin |
|
jag stavar illa men "tomas" med bmw 730d limusin han slår alla rekord. jag är kanske mistänksam men jag skulle aldrig handla av en sådan säljare. | |
Länk visst fin bil å xd men kom igen 169kkr för en 2007a finns liknande för 125-145 |
|
Karl-Hilding |
"jag stavar illa men "tomas" med bmw 730d limusin han slår alla rekord. jag är kanske mistänksam men jag skulle aldrig handla av en sådan säljare." Han kanske inte heter tomas... |
hur kan du tro det! |
|
Ägaren heter inte "Tomas" utan Gintare Grakulskiene och har mycket riktigt endast ägt bilen sedan slutet av November. Mobilnummret är dock registerat på en "Tomas Grakulskiene". En säljare som varken kan stava eller ta vettiga foton och dessutom inte verkar veta vad han heter skulle jag personligen undvika att köpa bil av... MVH Christofer |
|
Att han inte heter Tomas och stavar illa, vad har det med ämnet i denna tråd att göra?! |
|
Är inte priset för högt i förhållande till bil och säljare..? MVH Christofer |
|
923 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Håller med dig Abbe. Fullständigt onödiga kommentarer som inte bidrar med något alls. crille82 baserat på ditt foto skulle jag aldrig köpa din Porsche. Det låter väl fel då tråden ska handla om prissättningen på en bil. Ta inte illa upp då det inte är menat på ett sådant sätt utan endast som en liknelse till ett antal kommentarer i tråden. |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.