Sida 64 av 167
|
|
---|---|
Länk X5 E53 med 28 000 mil för 230 papp är lockade :) Förstår inte varför vissa inte kollar igenom sin annons innan man lägger in den, det måste ju vara en felskrivning..... --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
X5, 2004, med 28000 mil, årsskatt på 7900 (?), vad borde den kosta? 80.000 kr? | |
Länk Hmm? |
|
BaNaN85: 45 000 EUR för en M3 CSL är inte direkt något överpris, för de billigaste på mobile.de begärs strax under 50 000 EUR. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
Tycker denna borde passa bra här. Länk |
|
Wgn, ja den va helsike dyr | |
För dom pengarna köper nog dom flesta en modernare vagn , Länk |
|
WGN: Ja, "lite" överpris. Nu när F11-modellerna är nära 200k, så hade jag hellre klippt en sådan modell. Kanske inga 540 för de stålarna, men ändå :) | |
när det hänger pärlor i backspegel eller runt vxspaken så är jag och säljare inte samma typ | |
Syftar du på X5:an e23power så måste jag flika in med att pärlorna är väl inte det värsta. Har ni lagt märke till golvmattorna !!!!! |
|
JO jag såg dom med | |
Angående m3 csl. Om ja var intresserad av den bilen så betalar jag hellre 45000 euro än 450 000kr! Haha The sound from a big M :) |
|
då jag letar efter x5 e53 så ser man ju en del konstiga priser och jag undrar vem vill ha en 99-03 diesel 180hk med automat. kända problem gm-låda,comonrailpump när den ger upp sprider den metal till spridarna som inte heller är billiga,mycket högre förbrukning än faceliften+ skatten? dom bilarna är totalt övervärderade. | |
Kommer inte ihåg om denna redan är nämnd, men den ligger vansinnigt högt... Länk |
|
Den är ju inte ens värd hälften. | |
Hälften är kanske lite hårt men runt 130 i alla fall. ------- //Lövet |
|
"Inte ens värd hälften" :D Nej just det... | |
Max hälften hos bilhandlare. | |
Jag får nog säga att jag har haft hyfsad koll på just E91 325i under sensommaren/hösten, enligt mig är det ren nonsens att en svensksåld, välutrustad m-sport med någorlunda normala mil inte ens skulle vara värd 100k. Men sen är den givetvis helt felprisad som den står idag. Tror lövet har ungefär rätt värde på den. |
|
Karl-Hilding |
Alla Mårtenssons bilar ligger högt. Men man får bra för sitt inbyte så det jämnar ut sig. Klart att prutmånen är hög om man köper direkt av! |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.