Sida 62 av 167
|
|
---|---|
P-A Romberg har inte haft tillgång till blocket de senaste 8 åren ser det ut som. | |
han har väl ungefär lika mkt koll på däckdimensionen... 16" Vinterdäck i bra skick 205/65R15 på BMW Original Alu.fälg /Anders |
|
Jorden till P-A Romberg: gör vågen om du får en tredjedel. | |
Länk | |
Nytt rekord? Länk | |
e39:orna börjar bli dyra! Samlarobjekt/entusiastbilar? :) Länk |
|
Länk Återigen en som tror att ett par eftermarknadsfälgar drar upp priset 40 tusen. ------- //Lövet |
|
Prisvärd? :) Länk ///Stefan |
|
Men det där kan ju inte vara seriöst ------- //Lövet |
|
Misstänker att vi får se en ändring till 120 000:- snart. ///Stefan |
|
Nästan rätt ;) ///Stefan |
|
Länk Går den ens sälja ? |
|
100k bort på 325an 4 poster upp. 110' är lite mer rimligt... ------- //Lövet |
|
Länk Ok, det är väl inte den mest felprisade bilen men när jag letade 325 så var den utannonserad av samma firma för 179k. Nu har man höjt priset till 209k. Hur tänkte man där tro? |
|
Länk Lite saftigt med 450´för en X5a 07... |
|
ja den X5-an var ett stort skämt. Men det är klart, man får ju på köpet kromade fälgar värda 110 tkr... ha ha ha....vilken skojare! Står 1991 mil i annonstexten och 13500-13999 i faktarutan... en viss skillnad! Får han 220-230 tkr för denna får han nog vara glad. /Anders |
|
Visst bara gått några tusen mil men en 2007a Säkert superskick och en ögonsten Länk Rimligt 175-180? |
|
Jag kollade nyss på en 330iAMT -06 i riktigt bra skick. 10k mil, mpkt, navi, skinn osv. Den skulle jag fått för 140... ------- //Lövet |
|
Kan dela med mig lite glädje med en rätt kul annons Snyggaste Audi i hela Sverige har Sam skrivit hehe jäkla sugen man blir på Audi om denna är snyggast Länk |
|
Men Janne det måste bero på att färgen är SVIT :-) /Anders |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.