Sida 61 av 167
|
|
---|---|
Jäkla gnäll ;) Evighetstråd/diskussion detta. Pelle A. |
|
Fin bil, helt klart. 200 kakor känns dock aningen optimistiskt. Speciellt eftersom det finns en likvärdig ute för nästa 50k mindre... Länk |
|
en del har ingen sk omvärldsbevakning utan tror att deras pärlor är värda hur mycket som helst, att de är helt unika etc. | |
Länk denna är väl i alla fall 40kkr för högt pris på med de milen... |
|
Verdi |
Länk 50% för högt pris? Borde kosta runt 100 tkr. |
tomboso - den har ju bara gått 1950 mil? :) | |
Verdi: Då kanske du kan presentera en motsvarande 320d Touring M-sport där det begärs i närheten av 100´. MVH Christofer |
|
Verdi |
crille82, Jag tyckte den var för dyr. Kollade bilpriser och de sa strax under 100 tkr. Det är en volymmodell så jag tror nog de har bra koll. Finns mängder av 320d touring under 100 tkr, bara det att de inte har M-sport. Men visst, är det värt 60 tkr för dig så varsågod. ps. Är det din bil eller nåt? ;) |
Det är inte min bil. Billigaste 320d E91 M-sport jag hittar på Blocket begärds det 120´ för, den har gått dryg 23000 mil. De "mängder" 320d E91 under 100´ du refererar till är oftast snikutrustade och har gått 25-30000 mil, således inte jämnförbara med detta objekt. Känner inte ägare, men tycker helt klart han ligger rimligt i utgångspris i förhållande till andra objekt som annonseras ut... MVH Christofer |
|
Verdi |
Ok. Sjukt lite bil för pengarna isf. Gamla motorn, 17k mil och dåligt med utrustning... |
Opps michael561 du har nog rätt Kunde svära på att det i alla fall stod 19500mil när jag läste men kan ha fel. Annonsen kan blivit ändrad, Låter ändå dyrt för en 2007 men passar inte i denna tråd... Undra vem som köper en diesel och kör 2000mil på 6år. |
|
Verdi |
crille, Skulle hellre köpa den här isf. 330d, M-sport, navi, panorama, svensksåld. Länk 17 tusen billigare och enormt mycket mer bil. |
Verdi: Ja det skulle jag rent spontant också göra, brukar ju dock finnas en anledning till att vissa objekt är "billigare" än andra. Nu är ju 330d iofs en hel del dyrare att äga än 320d så de är inte riktigt jämförbara och så många fler E91 M-sport finns inte på blocket... MVH Christofer |
|
...så många fler "billiga" M-sport finns inte på Blocket... MVH Christofer |
|
Verdi |
Ok, men varför skulle någon som inte uppskattar 330d-motorn vara villig att betala så mycket extra för M-sport plasten? Så mycket dyrare är inte 330d att äga för den delen. |
Tycker nog det känns som att Verdi är lite inne på rätt spår ändå, den vita känns för dyr. Länk |
|
Ja man behöver väl inte ens säga man håller med verdi, självklart!! Men visst beror ju på vem man frågar hehe |
|
SKÄRPNING ALLA. Som länkar i denna tråden. Den heter inte: "Detta var en bil som jag i och för sig var sugen på, men tycker den ligger +10 procent för högt i pris". Det finns andra trådar för sådant, eller starta en egen tråd? Här snackar vi annonser som är TOKFEL ute! |
|
Verdi |
Den vita jag länkade till tycker jag är TOKFEL ute. Inte det minsta sugen på en gammal manuell 320d, det kan jag lova. ;) |
Länk P-A Romberg har full koll på marknaden! |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.