Sida 60 av 167
|
|
---|---|
Blir man förvånad när det gäller dom? Nä.. | |
Länk! Import dessutom? 100' ned vore rimligt |
|
Länk Ingen bmw, men ändå från en bmw. Tokslut däck som kostar pengar!? |
|
Jag har sålt två 4mm RFT för 500 spänn styck. Det finns alltid folk som behöver däck för att ersätta punkteringar, byta in bilen med osv. ------- //Lövet |
|
LLoydan: Den har aktiv farthållare och komfortstolar som firman "glömt" att nämna dessutom uselt att de inte har något chassi eller regnummer som man kan söka vad mer dem glömt att nämna. Är det en 6cyl eller 4cyl? Dåligt att så pass stor firma tabbar sig. Men visst dyrt är det, minns en 525da-12 med 4180mil med absolut all utrustning (minus M-paket och största fälgarna) till salu hos en BMWhandlare i Tyskland för en bit över 400tkr i december förra året. Jämfört med den är även 379tkr lite mycket. Mvh Stephan |
|
Jo det är väl så, men på bilden är ju däcket helt slut, kanske 3mm på bästa stället. | |
Den har också dolda vinkeln kamera :-) kolla vänster backspegel. | |
Länk |
|
Lågt miltal i all ära men knappast för de pengarna Länk ------- //Lövet |
|
såg den oxå Lövet, men du hann före. Gräsligt högt pris. Man får ju nästan en E92 för kanske 10K mer. SVårt val? :) Länk |
|
Inget svårt val mellan dessa två ------- //Lövet |
|
Länk | |
>>pelle Och hur mycket anser du att den ligger fel? |
|
Minst 10 lax, även om den skulle vara pedantskött så höjer det inte priset så mycket vilket naiva säljare kan tro, säger inte att det är så i just detta fallet. Min bil är pedantskött, inte en skråma varken invändigt eller utvändigt, men det jag tror inte det höjer värdet på den med 15 %... |
|
10lax ligger inom felmarginalen. I den här tråden finns bilar som ligger uppemot 100% fel i pris. | |
Tack för info. men är medveten om det, det var inte riktigt det som det handlade om, utan den aktuella bilen. Kollar lite efter en 325, 2007-2009, dom flesta ligger jäkligt högt och det finns värre exempel... |
|
120k minus normal prutnivå på 325:an kan knappast vara helfel för vad som verkar vara en välskött svensksåld enägarbil med hyfsad utrustning. | |
Håller med om att "Pelle.A"s länk inte platsar under den här tråden! |
|
Säljaren till denna bil får nog svårt att få ut dem pengarna... Länk BMW M-POWER |
|
@Pelle.A: Om du tycker att de flesta ligger jäkligt högt i pris är det kanske du som ska revidera din prisbild? Om bilarna du pratar om inte blir sålda inom en rimlig tid till utsatt pris har du förstås rätt i ditt påstående. Den länkade bilen tycker jag dock inte känns särskilt överprisad. | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.