Sida 59 av 167
|
|
---|---|
Dn här ligger helt fel i pris, han haft den ute länge nu, behöver dra bort minst 60000:- Länk |
|
Karl-Hilding |
Alltså Länk Hur kan man begära 60 SEK för en gammal bil och inte ens vända bilden rätt och inte heller kan man "stavla"! |
Ge honom en tjuga , det är den nog värd !! | |
Förmodligen en latmask som inte orkar vända bilden rätt. | |
Vad begär ni för sextio spänn?! |
|
Länk | |
Haha sjukt pris på denna M3 -01 import med över 13k mil! Länk |
|
Här är rätt länk Länk |
|
Länk 56k för en 528 -99 "prutat och klart" |
|
119.000 kr för en privatimporterad z3:a med 13.500 mil på mätaren förefaller väl lite väl styvt... Länk |
|
Just 3,0or verkar vissa säljare tro vara gjorda av guld. Själv köper jag ju utan tvekan hellre en Z4 för de pengarna som är bättre på precis allt. ------- //Lövet |
|
Här har vi en drömmare. Hon vill nog inte inse att bilen tappat så mycket som den gjort. Ca 70000:- för dyr Länk |
|
Länk Den här dåren har prenumererat på blocket de senaste 2 åren. Fortfarande skiljer minst 50' mellan han pris och marknadsvärdet. |
|
Han försökte sälja sin 325 när jag hade min silvriga ute. Det var väl nån gång 2011... ------- //Lövet |
|
Den känner man igen, ligger den fortfarande ut, helt sinnes. | |
Denna är väl "något" dyr med tanke på att det varken är en facelift eller har navi? Länk |
|
tsdi: Hehe, skulle precis posta denna, minst 60000:- kanske t.o.m mera.. | |
Ja den ser ju faktiskt väldigt fin ut. Men en kvarts miljon nästan. Njaaa. | |
Ska beskriva kort min historia på Mårtenssons bil i Hörby. Mannen råkade ut att köpa en volvo hos dem som var prissat till 139.000 kr s40 2009. Alldeles för mycket enligt mig. Fick veta från säljare att han få 20.000 som inbytte och skulden som han har kvar på gammla bilen det fixar dem den vAr en clio 2002. Dem var snälla tills dem fick pengar för bilen. Säljaren sa till mannen At han behöver inte oroa sig att han har fixat ny reg papper till clio och dem fixar bytte, för clio ska skrotas som alla andra bilar dem få in som inbyte. Upps efter min granskning skulden på clio är kvar kör förbannad till Hörby som svaret fick jag veta att nästa gång ska han handla (mannen) ska han inkomma med "idiot papper" mannen kan dåligt svenska. Tiden gick inga reg papper och så hittade jag clio till försäljning i Landskrona på Ames bilar för 14.900 fortfarande min man som ägare till clio som Mårtensson fått. Ringer Ames han lägger på luren ringer Mårtensson på kvällen är annonsen borta. Ringer igen till Mårtensson fick svar att hanns bilar köper Ames i Landskrona och dem vet inte mer hihihihi. Försäljare på Mårtenssons börjar babbla att mannen ska betala straffavgift för inte lämnade reg på clio. Ringer transportstyrelse ingen som ringde innan om beställde reg som dem sa på Mårtenssons. Bokade in ny reg och skickade dem papper körde inte ens där...tack för mig |
|
råbban |
Känns ju lite i överkant... Länk! |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.