Sida 58 av 167
|
|
---|---|
Länk 540ia 97a, 30-35k mil, obes oskattad. senaste bes för drygt 5 år sedan, stått avställd i över 3 år! Ser allmänt burkig ut. pris 40k Samma säljare säljer även en 540ia sedan 03a 30-35k mil, obes, avställd. 80k HAHA Även den ser burkig ut.. |
|
Länk Denna 528 ser ju fräsch ut för 39k, vilket fynd |
|
Kanske 25-30k dyr (?) Länk |
|
hmmm... 290t for en Z3 M cab... kanske jeg har fejl, och det er ett bra pris..... Länk |
|
Länk Har svårt att tro att någon annan än ägaren kan uppskatta bilen så mycket. Jag tycker mest det ser ut som en fulstylad 528. |
|
Mm jag är inte heller förtjust i sådana byggen. Fälgarna är jag allergisk mot med. Men smaken är ju som baken! | |
Stormdk. Ja det är ett bra pris, för den som säljer!!!!! Klabbarparn |
|
Länk Nylackad och rostig :) |
|
MrH: Lackad i höstas men rost på dörr och skärm samt smårepig. Säger då det... =) MVH Christofer |
|
Mårtenssons bil måste va ett skämt. Det är ofta man ser övervärderade bilar hos dom. Senaste skämtet... Länk |
|
Vinyl: Måste vara en sen -10 eftersom det är en LCI. Men visst är den dyr, 70-80' för dyr enligt mitt tycke. | |
Minst.. Skulle nog säga 100 - 130 tusen | |
Nja.. 100 iaf. | |
Tycker också att mårtenssons bil har sjukt höga priser. Men det ännu sjukare tycker är att dom verkligen lyckas sälja sina dyra bilar | |
Elion: Precis, jag fattar inget. Säljaren dumpar nog priset enormt och köparen tror att han/hon gjort en grym bilaffär. På så sätt sälja mycket bilar med sjukt nöjda kunder. Eller så har jag helt jävla fel ; ) | |
Länk Jag fick 72´ för en i princip fullutrustad -04 330dAT som hade rullat ca 26k i februari förra året. Och när varningslampor för diverse funktioner dessutom har börjat lysa blir det nog svårsålt oavsett vad som står på prislappen. |
|
Mårtenssons bil är sjukt stort (ofattbart stort), om ni inte har varit där rekommenderas ett studiebesök. Alltid runt 800 bilar i lager om jag minns rätt, massvis av säljare. Deras priser är minst lika sjuka. Jag tror att de lever på att de lyckas ge "alla" en bilkredit, dvs de ger många som inte kan köpa en bil någon annanstans en chans att handla bil. De betalar höga inbytespriser (hence de höga utpriserna), och har ofta kampanjer där de ger 20 000 för vilket skrot som helst som du klarar av att köra dit. Oavsett vad måste man säga att de verkligen lyckats..sen är frågan hur och vad man tycker om det. |
|
Mårtenssons 2011: 553 MSEK i omsättning och 47 anställda! | |
Länk | |
Den här känns lite överprissatt även efter sänkningen... Länk |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.