Sida 57 av 167
|
|
---|---|
Rätt nyligen importerad -03 M3 med fula fälgar för 225k haha Länk |
|
E28_turbo CFD185 finns redan omnämnd här: Länk |
|
Länk Den ovanliga färgen och att man bytt slitagedelar motiverar 20k över :O) | |
Hoodbra?? Va fan är det.? Aldrig sett förut. | |
Hood Bra = BH för motorhuven, liknar skit och är vanligt i USA för att skydda för stenskott. | |
Länk | |
ett klipp på en 850 med 17500 mil. Dessutom tillkommer moms. Länk |
|
tack Matsh för förklaringen, ser inge vidare ut ... | |
Länk | |
Haha snart 30.000mil med, vilket fynd | |
Z3 -01 145.000:- autosalongen grästorp | |
Länk billigt för en usa import... NOT! |
|
Denna lär ju va bland det värsta hittills! E36 import med över 20.000mil och fult stylad som inte ökar priset 160.000!!! Länk |
|
Ännu en drömmare Länk BMW M-POWER |
|
Janne: "Pågrund att att vissa elaka personer har kontaktat mig och påstått att detta priset är ett skämt för en import bil och att den har gått över 20 000 mil så ska jag vara tydligare. De enda som har gått 20 000 mil är bakaxeln, växellådan och karossen. I stort sett allt annat är nytt eller uppgraderat." Vad är ca värdet på den ni som vet? Mellan tumme och pekfinger. |
|
Oavsett hur han väljer att räkna miltal på den vita E36an så är jag tveksam till att den kommer springa iväg ------- //Lövet |
|
Kan den vita vara värd runt 45'? Att någon grävt ned en massa pengar i den säger ju väldigt lite om värdet... | |
Överlåter till experterna att sätta en siffra men 45' är väl vad en sunkhög är värd. Det låter väl lite lågt? Den bör ju åtminstone ha samma värde som en org E36 M3 i bra skick. Att få tillbaka pengar på renovering brukar variera väldigt mycket på vad som är gjort. "Styling" är oftast bortkastat men här är det ju en helt renoverad motor osv som är fixat. ------- //Lövet |
|
Den vita skulle ju se riktigt prydlig ut bara man tar bort bakvingen och lite dekaler. Är den någorlunda i det skick som antyds i annonsen är den naturligtvis värd mer 45k... | |
My bad, fick för mig att det var en 328 med m3-motor. Den är förstås värd mycket mer än 45.000! | |
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.