Sida 55 av 167
|
|
---|---|
Smart kille med 335'an, rubriken säger "Aut Navi Drag" när det dock är manuell växellåda på den. | |
390' för en E91 320d Touring lär inte bli jättelätt Länk ------- //Lövet |
|
Bah, 309' stod det ju. Men jag vet inte om den springer iväg ändå trots god utrustning. ------- //Lövet |
|
Med de där bilderna säljer den sig själv ;) | |
Obs Inga prutare....:) | |
skulle nog vilja säga att 1 090 000 är i överkant för denna : Länk | |
Länk | |
Haha den sista såg ju väldigt välvårdad ut!! Eller inte! |
|
Haha Länk |
|
Import 2010 och väldigt fel pris Länk |
|
Länk är det en m3a då? |
|
Haha. Man blir inte förvånad längre. Men undrar om ägaren tror att det är en m3? | |
den har ju fyra avgasrör och det står m3 på bakluckan, kan det bli mer tydligt? ;) | |
PSOON: Tycker som dig! Alla tydliga tecken och bevis finns ju helt uppenbart! ;-) :-D Hahaha |
|
Visst, låga mil men ändå rätt saftigt: Länk | |
"Nu har du chansen att få en bra bil för ett bra pris!" Skulle vilja säga en bra bil för ett högt pris jag. Men den är säkert fin! |
|
Vad är rätt pris på en 4000-milad E39 då? | |
Det är en bra fråga. Personligen tycker jag att den är minst 20K för dyr. Köper du den och börjar köra med den så är den snart en i mängden av i princip osäljbara E39:or, och de få entusiaster som finns hade nog velat haft något häftigare än en tomhylse-520. /Kristian |
|
Oavsett miltal är en E39 inte en samlarbil och definitivt inte en snålutrustad 520. Visst ska den ha ett dyrare pris än en normalmilad 520i men vad kostar en sådan - 35-40? I så fall 55-60 kan vara rätt härad. ------- //Lövet |
|
En importerad -04 E46 325 för 170k haha fast man får ju krom fälgar med Länk |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.