Sida 53 av 167
|
|
---|---|
Det gav jag för min 550 i våras! |
|
Länk Först till kvarn! |
|
Aningen missvisande riktpris på denna... Länk |
|
Bilpriser säger 49k Sen måste man köpa ny front och bak mkit. 20k förmycket skulle jag vilja säga, det är många % hehe |
|
En länk vore ju bra med: Länk | |
Håll i er nu för detta är bland det sjukaste jag sett!! Länk Ifall annonsen tas bort så: BMW 540I/6 touring. år 99, 18.5-19k mil Motorhaveri, motorbyte krävs Pris 60000:- JA 60000:- Då ingår inte ens 18" fälgarna på bilden (HAHA) |
|
Haha men den är ju dekaltrimmad! Och står på genomslagsgummina. Precis vad man vill på en fin motorvägskryssare. | |
540, hittade denna säljare som vill beskriva bilen så kort han kan...Länk | |
Helt sjukt att dom begär 60,000:- för 540'n Fick själv 70,000:- för denna: Länk |
|
Länk Länk Båda dessa är ju lite väl va ? |
|
Alleexs: Priset nu sänkt med 35000 till 25000. Har borde ju få beröm för ett bra försök i a f :P | |
Blir svårt att få dom pengarna för den med tanke på att den har körförbud. Länk |
|
Körförbudet är väl bara för att besiktningsperioden gått ut? | |
Jo, men det är ändå körförbud. Teoretiskt sätt får du ju inte ens provköra bilen. | |
Jodå, om du är på väg till en spontanbesiktning hos Carspect eller liknande ;) ------- //Lövet |
|
Jojo, men nu menade jag teoretiskt sätt. Vad man sen drar till med praktiken är en helt annan sak :) | |
Den här känns väldig dyr, speciellt för att vara 320, man kan ju få en M3 för det priset. Länk |
|
Länk 245' för en 523-07 som har gått 9' mil |
|
Haha Man får en F10 för det priset | |
55' för en 325iM -03 som rullat 39000mil!! M-sport värderas tydligen högt av ägaren. Får han 25-30' ska han vara glad. |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.