Sida 46 av 167
|
|
---|---|
Offensiv prissättning på denna: Länk |
|
Länk 150 max |
|
Länk 50' för mycket? |
|
Låter lite väl billigt om den skulle kosta 90 ? Med M paketet o allt men jag kan ha fel. |
|
Min gamla tjänstebil, känns det inte som de försöker få ut lite väl mycket för den??? Länk |
|
Oj, det där kommer ju aldrig gå herregud | |
E61 520dA M-sport med rätt modig prislapp. Ändå är den på kampanj :-) Länk |
|
16000 mil BMW 320iM -03 E46 för 125.000kr?! Länk ------- //Lövet |
|
Länk Inte BMW but still |
|
den här platsar riktigt bra Länk måste väl ha blivit ett skrivfel där gubbe lille /Anders |
|
Nypriset är ju uppenbarligen 10k över utsatt pris haha |
|
Reagerade på det också att priset var 10 högre nu än när han köpte den. Hahah han kanske har skrivit fel baura | |
Denna lågmilade -06 borde ju platsa i tråden då prissättningen är hyfsat aggressiv. Länk |
|
men är det ett skämt ?? Det vore grymt att ha en egen F1 bil.. Ja, multifunktionsratt är nog det minsta man kan säga om den ratten :) |
|
Grandy: Har du något belägg för att den skulle vara felprissatt? | |
Är väl inte helt lätt att uppskatta vad en F1-bil är värd. Men 9 mille är mycket för en halvbra bil tycker jag, körd av Heidfeld eller Kubica om den nu varit med och tävlat?. I våras var Schumachers Ferrari från 2000 som han vann titeln med till salu på auktion i Monaco, uppsakattat värde då var 5-7 miljoner. En bil med bättre historik :) Dock vet jag inte vad den gick för. |
|
"Schumacher Car A works Formula One car that had been raced by Michael Schumacher in the 2000 Austrian Grand Prix went for 806,400 euros. It had been valued at as much as 850,000 euros and had been raced in the Austrian Grand Prix in 2000, when it retired on the first lap following a collision." |
|
Problemet är väl att du sannolikt inte kommer kunna köra den en meter utan ett komplett F1-stall att serva den. Det är ju inte så att man bara kan vrida runt nyckeln så hoppar den igång. ------- //Lövet |
|
Läste någon gång att det kostar ca 10.000-15.000 kr per varv att köra F1, då är ju naturligtvis alla kostnader på en F1-säsong inkluderat. Så de gånger man som privatperson startar upp sin F1-bil blir ganska heligt... | |
Den här måste ju kvala in: Länk Kan ju inte vara värd mer än (för att citera Percy Nilegård) mmm... två backar läsk |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.