Sida 35 av 167
|
|
---|---|
Jag ser det som att det har blivit "sport" för vissa att göra så mångainlägg som möjligt i denna tråd! Ibland ser inget fel som helst på vissa bilars priser, till exempel den sista M6:an som ÄR billigaste 05:an på blocket, alltså finns det dyrare ex och ändå hamnar den här som mest felprissatta BMW?!! Ibland känns det som att folk gör ett dålig försök att påverka prisbilden på vissa bilar genom t ex denna tråd! Men, men, vad vet jag, jag har ju haft fek förr! Alpina B8 Länk |
|
@esadh: nej, för mig är det inte helt uppenbart att vissa bilar är fel prissatta, medan vissa är totalt uppenbara för alla som är släkt med någon som har körkort | |
När det gäller just den svarta M6:an så avses kanske med "mest felprissatt" att den är för billig? Nästan alla inlägg här i tråden behandlar bilar som påstås vara för dyra. Själv hade jag hellre fått lite hjälp med att hitta annonser på BMW som är för billigt prissatta:) | |
jonholm. "tycker inte 309 för en 7 år gammal bil är rätt satt", ja, man kan ju tolka detta som att det menas att den är för billig också om man vill! :) Alpina B8 Länk |
|
Varför inte starta en ny tråd " Mest prisvärda BMW till salu" | |
garfunkah: Huruvida den är felprissatt eller inte har inte med din fråga att göra. Du sa att du inte såg vad som var uppenbart i annonserna. Det uppenbara styrs av trådämnet. Man måste inte hålla med för att det ska vara uppenbart. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
Här är förresten en goding. Länk Inte nog med att han försöker kräma ut 75000 kr för en 540iA -01, den har dessutom små rostskador, dålig bättring av rostskada på vänster c-stolpe (inga bilder på bättringen heller), och bakdäcken skall bytas! _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
Har satt perfekt pris på m6an och vet att den kommer bli såld. mvh | |
Inte en BMW men denna ligger sannolikt 40-50% över realistiskt slutpris: Länk ------- //Lövet |
|
Killen med den här bilen ville byta jämnt med bilen jag har på annons för 48k... Länk |
|
Länk Känns väl en lite väl overkill för en E36 compact? // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
Hmm editfuntionen borde finnas... // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
Karl-Hilding |
100.000:-??? Länk |
35.000kr i annonstexten. ------- //Lövet |
|
Karl-Hilding |
Jo 35´såg jag. Undrarn är då vart de 100´kom ifrån. Men även 35´är bra i överkant. |
Karl-Hilding |
Impnaz: Ja den siste idioten är inte född. Men du kanske kan ta ett par mattor som dellikvid:-) |
Denna bilen är säkert jättefin men tycker att den är lite dyr... Det går i princip att köpa en ny idag för de pengarna. Länk |
|
Kanske det men man kan ju sälja de pianon som är i inredningen... ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
Länk | |
Länk BMW M-POWER |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.