Sida 29 av 167
|
|
---|---|
750-95 på Öland är i verkligheten en 750iL-98 i Woodstock Georgia Länk I USA är det rätt populärt att ha Europeisk skylt fram. Stephan |
|
Snyggt jobbat :) | |
Imponerande detektivarbete. Hur i he****e, hittade du den? //Marin |
|
Den där sidan är ju uppdaterad sist i Oktober 2008. Dessutom hade ju killen med sidan redan sålt bilen då. Bilen kan ju mycket väl ha hamnat på Gotland för flera år sen. |
|
Det troliga är väl att gotlandsbilen bara har "lånat" bilderna, för övrigt så är det en föredömligt fyllig och välskriven annons till gotlandsbilen. B-) | |
Länk |
|
Tänkte att jag skulle länka till den också. Känns minst 50-60' för mycket. ------- //Lövet |
|
Enligt vägverket togs bilen i trafik 2007-06-01, medan fordonsåret är 2005 och det är ingen importbil. Hur hänger det ihop? | |
Är det bara jag som inte gillar denna tråd? Finns flera anledningar,men främst så förstör det totalt andrahandsvärdet på BMW när man en dag vill sälja. Väldigt bra läge dock för en köpare att lista objektet här och sedan få ner priset på så sätt. Borde kanske försöka hålla andrahandsvärdet på våra bilar i dessa tider istället för att totalt sänka dom. Klart att alla har en åsikt om pris,men ibland kanske det är klokt att hålla den för sig själv och inte sänka säljarna |
|
Nu överskattar du nog den här trådens betydelse. De flesta köpare av BMW bilar har trots allt inte en aning om vad Autopower är för någonting. Och även om bilen listas här så innebär ju inte det per automatik någonting. ------- //Lövet |
|
Du kanske har rätt Lövet, men du förstår min tanke? Ligger väl i fleras intresse att inte sänka andrahandsvärde? Sedan om man skriver med reg nr så kommer ju tråden fram när man slår den på google. Jag slår alla reg nr som jag är intr av,ifall det skulle dyka upp ngt,tror inte jag är ensam om det |
|
Jag förstår vad du menar men jag håller inte med om att den här tråden är tillräckligt betydelse full för att den ska få någon betydelse för bilars andrahandsvärde. Om du är intresserad av en bil till ett visst pris så försvinner väl inte det för att några forummedlemmar tycker det? Dessutom så skrivs det i stort sett aldrig några regnummer här. När annonserna försvunnit så går det inte att se att de har nämnts här. ------- //Lövet |
|
garfunkah/Marin; Tack! Jag mindes att jag sett bilder på den tidigare och sökte på 750 E38 + Calypso och då dök den upp. Den är antagligen så ölänningen hittat bilden. Vi får väl hoppas att han åtminstone har en Calypsoröd 750. Bildstöld är vanligt den enda svensksålda M5T-95 finns x2 i Ryssland Länk Länk enligt ägarna. Stephan |
|
Länk | |
Bra bild också ------- //Lövet |
|
Länk "Säljes som reparationsobjekt" Seriös firma? |
|
All utrustning? Har nog aldrig tidigare noterat en 530 med så LITE utrustning. Säljaren kanske borde framhålla det unika att den har så LITE utrustning istället. Länk |
|
Ang. Clintans länk: Skriver man "reparationsobjekt " kommer man väl undan garantiåtaganden? |
|
lol @ millerone "19.900 Mil Med Komplett ifylld Servicebok. Garanterade Mil På Denna Bil Till 100% Drar CA:0.77 Liten Milen. Mycket Bilig Att Köra Och Äga Den." Hur fasen vet säljaren det? Annonsen kom upp samma dag som bilen inregistrerades i Sveriges :) |
|
Rejält ful omlackering av höger framdörr också. ------- //Lövet |
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.